så kjedelig det derDer ble jeg kasta ut igjen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så kjedelig det derDer ble jeg kasta ut igjen..
Den var fin ikke santHa ha du er fantastisk
Det tror jeg nokDagen i dag slår vel alle rekorder
Ikke nå, men både på 3000, og 3500 har du periodevis ikke trodd vi skulle klare detEr det negativt? Jøss
I en skravøetråd tror jeg det jaGjør den?
Godt du fant veien inn igjenDer ble jeg kasta ut igjen..
Takk for detKjekt å se deg
Lige måde![]()
jahaJeg har psykiske evner innstilt på BV-damene
(Klikker på nicket ditt, velger prifilsiden, innlegg og se alle innlegg. Det vises 20 innlegg per side. Du hadde 5 hele sider med innlegg fra i dag, og en side med alle fra i dagen med unntak av 4 innlegg. 20*5=100 20-4=16, 100+16=116)
12 plass på megahh får inn å sjekke da.
Så braJau takk, den er aldeles strålande den![]()
Tror mannfolket her også da jeg synes jeg er hysterisk morsom selv og ler med dereHaha, herlig
Mannfolket tror jeg har blitt koko her![]()
Snaaart i mål og jeg kan legge megHell no!![]()
Å da er jeg så veldig negativ? Må da være lov å si jeg ikke tror detIkke nå, men både på 3000, og 3500 har du periodevis ikke trodd vi skulle klare det
Just when I thougt I was out, they pull me back in...Æsj så kjipt altsp
He he var sant det derDen var fin ikke santslik jeg føler det når jeg får latterkrampe
![]()
jeg ble det -.- drittunger! mannen tar henne fordi jeg er så trøtt nå at jeg dupper mens jeg passer på henneMakan, da hadde jeg blitt sur!![]()
Men har du ikke det da?Haha, herlig
Mannfolket tror jeg har blitt koko her![]()
Sove godt søte duTar kvelden nå kjenner jeg!
HahaTror mannfolket her også da jeg synes jeg er hysterisk morsom selv og ler med dere![]()