Ja, men jeg presser meg inn her igjen. Stopper meg ikke så lettså kjedelig det der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men jeg presser meg inn her igjen. Stopper meg ikke så lettså kjedelig det der
Nå er vi i mål så det gjør jeg ogsåTar kvelden nå kjenner jeg!
det ble 12 1/2 time på han så idag orket han ikke lage middag og er helt utslitt stakkarsÅj det var mye! Håper du får en god natt!![]()
Sier mannen ogsåHahadu er herlig!!
![]()
Godt han avlaster deg littjeg ble det -.- drittunger! mannen tar henne fordi jeg er så trøtt nå at jeg dupper mens jeg passer på henne![]()
Sljønner jeg.. du har jo nekta å legge deg tidlig så..Tar kvelden nå kjenner jeg!
Oi, så tøfft at du starter med en babykjole!Babykjole til den lille mageboeren
Ja er veldig kjekt å strikke, og enda kjekkere jo mer du lærer![]()
Et snev kanskjeMen har du ikke det da?
Hurra! Flinke folk!Der klarte vi det gitt![]()
Bra med deg ?Takk for det![]()
Såå koselig!Jeg og samboer hadde nettop den gode dype samtalen. Det er 100 år mellom dem, men så herlig det er etterpå <3
De er gull verdt ♡Jeg og samboer hadde nettop den gode dype samtalen. Det er 100 år mellom dem, men så herlig det er etterpå <3
På meg da mon tro...får sjekkejahadet var jo lett å forstå
12 plass på meg
Så bra![]()
Har strikket i mange årOi, så tøfft at du starter med en babykjole!eller...tolket jeg deg feil i det andre innlegget og at du har strikket før?
hehe godt å høreJa, men jeg presser meg inn her igjen. Stopper meg ikke så lett![]()
veldig glad for detGodt han avlaster deg litt![]()
Så braJeg og samboer hadde nettop den gode dype samtalen. Det er 100 år mellom dem, men så herlig det er etterpå <3
Ha en fin dag i morgentar kvelden jegskravles i morgen. har en del å gjøre, men skal alltids få inn litt skravling
først så skal vi i bursdag, men kanskje jeg skravler litt mens N ser på dora eller noeellers skal vi ta husarbeid når vi kommer hjem og brått er det leggetid for N. men etter det kommer jeg nok. bare vet det blir tidlig kvelden på meg i morgen da jeg ikke får sovet noe på dagen
sove godt jenter! <3