Skravletråd April

Åh strikke er gøy! Jeg lærte for bare noen måneder siden så har gjort sokker uten hæl, halser og luer :)
Men så lærte jeg meg å strikke hæl og det er kjempegøy :D

Nå strikker jeg veldig lite pga kvalmen :(

Edit: skulle jo spørre hva du strikker på! :P
Babykjole til den lille mageboeren :)

Ja er veldig kjekt å strikke, og enda kjekkere jo mer du lærer :)

Husk hvilken dag det er idag;)
Det er derfor jeg spør...
Syns i så fall det hadde vært en veldig teit spøk siden det kunne ha lurt oss til å bryte reglene

Ja da blir det vanskelig
Ja d gjør det.. begynner å bli en smule frustrert av å være så låst døgnet rundt. Men prøver samtidig å ikle fokusere på det. Hun er jo verdens beste likevel ♡ men haddde vært deilig med litt mere tid å bare ha kroppen for seg selv. Ligger på meg store deler av natta og..

Staset du på kjell ???

:laughing025
Ja, skjønte du ikke det? O_o
Bra dette ikke er skrivefeil tråden for da hadde dere fått enda mer å le av når jeg skulle skrive kjekkere i sted til en annen og skrev at det var kjellere med slikt :D

Jeg lurer meg på om jeg er hemmelig forelska i en Kjell jeg ikke vet om......

Herregud er noen unger som tramper sykt i trappa :p

Ja d gjør det.. begynner å bli en smule frustrert av å være så låst døgnet rundt. Men prøver samtidig å ikle fokusere på det. Hun er jo verdens beste likevel ♡ men haddde vært deilig med litt mere tid å bare ha kroppen for seg selv. Ligger på meg store deler av natta og..
Neida, er nok greit å prøve ikke fokusere på det. Skjønner likevel det er frusterende og da spesielt om natten ville jeg synes.

Back
Topp