Ahh, selvfølgelig! Haha, hjernen min henger igjen i påska...Alt mulig som ikke inneholder karbohydrater..
Kjøtt, kylling, løk, tomatsaus, paprika, sopp. ost, spekemat +++++
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahh, selvfølgelig! Haha, hjernen min henger igjen i påska...Alt mulig som ikke inneholder karbohydrater..
Kjøtt, kylling, løk, tomatsaus, paprika, sopp. ost, spekemat +++++
Aha, så å forstå.Men målet var nok satt for denne tråden og vi galne øker målet for dagen hele tiden![]()
Da må du stramme han oppJeg ringen han kl 14, og sier jeg henter barna nå da jeg drar tidlig hjem fra jobb siden jeg er syk.
Han bekrefter at han drar kl 17, og er da hjemme 17:30 slik at jeg da kan gå og legge meg litt.
Ringen han 17:40 og han har ikke dratt enda....
Og det er ikke første gang (denne uken)
Jeg ogsåDet synes jeg han bør gjøre![]()
NÅ er det visst 2500Var det 2000 som var målet?
Jeg svarte før jeg kikket på kalenderenSpurte jeg om.og![]()
Så slo det meh etter ett innlegg her at det kunne være aprilspøk![]()
Godt et gikk fint. Hadde han noen hull?Det gjorde det. Litt trøbbel med å ta bilder mem gikk tilslutt
Kos dere masse![]()
Taco idagHva lagde du?![]()
Jeg og ronja økte til 3000 heheAha, så å forstå.
Er bare 300 til 2.000 så det bør gå glatt
Hvordan klarer du det ? Tror jeg har kommet opp med tre i dag, og i den ene har jeg ikke fått svar en gangEr ferdig jeg. 18 tråder gikk fort
Nope.Åja, haha,![]()
Du kan vel ikke jobbe under svangerskap du?
Snart taco på bordet her ogsåTaco idag![]()
Dette er ikke noe hvilehjemSom dere skriver damer :-D
Over 1400 innlegg siden i morges jo :-D
Og den var full at karbohydrater etter priskrigen på smågodtAhh, selvfølgelig! Haha, hjernen min henger igjen i påska...![]()
Eller 3000Vi skal jo nå 2000![]()
Nei det synes jeg i grunn ikkeSynes de kan komme over 3000 begge to, helt 3500høres ikke det ut som en god plan for dem?
![]()
Ja jeg fikk med meg det, ;-)NÅ er det visst 2500
Venter i spenningLurer på om vi fpr vite vinnerne for mars snart
2500 sier tamaraEller 3000![]()