helt enig med deg, derfor jeg endte med boxer siteden for vanelig truse, etter at string perioden min var over ;PJeg takler ikke vanlige truser faktisk de går første inn i rumpa så string her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
helt enig med deg, derfor jeg endte med boxer siteden for vanelig truse, etter at string perioden min var over ;PJeg takler ikke vanlige truser faktisk de går første inn i rumpa så string her![]()
Nesten som jeg skulle ha løpt ned og kjøpt nå, men gubben er her øyeblikkelig og vi har en del å gjøre men kanskje på mandag, da kan jeg se hva jeg finner;PMå innrømme jeg ler godt her jeg sitter![]()
Høres bra utNesten som jeg skulle ha løpt ned og kjøpt nå, men gubben er her øyeblikkelig og vi har en del å gjøre men kanskje på mandag, da kan jeg se hva jeg finner;P
Er godt vi er forskjelligellers ville salget av stringtruser gått rett vest
![]()
HahaOooh forresten jeg har det!! En trusebuse!![]()
Roper på svigermorAng dopapir, hva gjør dere etter dere har vært på do og innser at det er tomt, og det ikke finnes mer i huset ?![]()
Haha, samme her! Brukte nesten bare det, en gang i tiden, men ikke nå lengreJeg klarer ikke å bruke stringtruser! Fatter ikke at andre gjør det. Går jo konstant og føler man må dra trusa ut av sprekken.![]()
Haha, godt spørsmål! Det har hendt at jeg bruker frøknas våtservietter ..Ang dopapir, hva gjør dere etter dere har vært på do og innser at det er tomt, og det ikke finnes mer i huset ?![]()
Hehe, da bruker jeg våtserviettene til barna eller en gammel vaskeklut som går rett i søpla.. I verste fall går turen rett i dusjen om jeg har mulighetAng dopapir, hva gjør dere etter dere har vært på do og innser at det er tomt, og det ikke finnes mer i huset ?![]()
Haha, huff!Vi hadde ei i klassen på vgs som spiste buser i timen :/ hun var til og med litt eldre sånn typ 24 på den tiden .. Haha uff, husker hun fikk tilsnakk av lærerne haha ...
Haha, godt spørsmål! Det har hendt at jeg bruker frøknas våtservietter ..
Hehe, da bruker jeg våtserviettene til barna eller en gammel vaskeklut som går rett i søpla.. I verste fall går turen rett i dusjen om jeg har mulighet![]()