Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva fpr han for noe?Da var gave til gubben fikset. Mini sovnet i bilen faktisk på vei hjem rett før vi var hjemme men våknet når han havnet i vognen. Vurderte å gå en tur men han men hadde ikke klær til tur på oss så får se om vi går ut en tur senere i dag etter å ha vært hos jordmor![]()
Jeg kommer meg ikke noe sted akkurat nå hellerDu er ikke alene![]()
Hun sov en time. Jeg 5 minutter. :/ fikk liksom ikke tilHar du fått sove? Sovna når hodet traff puta jeg![]()
Hvor er du da?Jeg kommer meg ikke noe sted akkurat nå heller![]()
Oj det var noen igjen ja11 igjen her
Neeei. Er ikke detHahakanskje ikke fristende...
Det klarer du lettFår prøve på 150 innlegg i dag tenker jeg![]()
Huff da:/Her var det kaldtmåtte "fyre" opp varmepumpa
![]()
Hva kjøpte du?Da var gave til gubben fikset. Mini sovnet i bilen faktisk på vei hjem rett før vi var hjemme men våknet når han havnet i vognen. Vurderte å gå en tur men han men hadde ikke klær til tur på oss så får se om vi går ut en tur senere i dag etter å ha vært hos jordmor![]()
Hva shoppet du?Enda noen sider å bla igjennom for meg. Var ute 1 times tid på shopping og det er blitt skravlet en del siden da
![]()
I sofaen med en baby sovende i fangetHvor er du da?![]()
Aha, på rundreise?!Skal ikke hjem, skal til svigermorkjøkken under oppussing og med flaskebarn er jeg avhengig av kjøkken og vann
Hehe. Jeg hadde endel jeg skulle qoute så ;pJeg hoppet bare rett inn jeg![]()
Det gjør det her ogsåBegynner å bli lite batteri her :/
Aldri si aldriJeg kommer ikke forbi for å si det sånn![]()
Det tror jeg ogsåDet klarer du lett![]()
Hva har du kjøpt da?Ja han har bursdag på søndag![]()
Er jo typisk det. Får ikke til når man virkelig trengerHun sov en time. Jeg 5 minutter. :/ fikk liksom ikke til