Flink du erJada men rekker ikke å fikse neglene denne gangenmen fikk klipt meg og farga håret
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du erJada men rekker ikke å fikse neglene denne gangenmen fikk klipt meg og farga håret
![]()
HeheheheTakk for det
Har allerede latt meg lure av Tamara idag![]()
HahaOg få en gallsur mann resten av helga? ;njaaa![]()
Skravleabstinenser?DamerNå må jeg jobbe, så da logger jeg meg ut
Ellers får jeg ikke gjort noe! (nesten abstinenser for å ikke være her inne
) Jeg får komme innom i kveld
God skravling
Og pass opp for lurerier
![]()
Takk du ogsåHåper alle får en fin 1.april![]()
Slike ting er så kjipt!20 min er legen forsinket. Sittet her i over 40 min![]()
Ah. Håper du får komme inn snart og at legen ikke er like forsinket neste gangTydeligvis ikkeskal tilbake på torsdag til samme tid
Jaa. Vil bare ut å nyte solaBlir så godt humør av det
Blir vel godt å komme hjem?Da er hotelltilværelsen hos svigerfar snart over... Kjenner jeg vil være noen dager til.
Oi, så braKlarte nesten topp 3![]()
Jaa. De fleste foreldre gjør vel detJa kjenner til det dessverre
Sant detHeldigvis er de ikke mitt problem lenger![]()
Hva da?Oj trodde dere på det?
Har han bursdag?Da var gave til gubben fikset. Mini sovnet i bilen faktisk på vei hjem rett før vi var hjemme men våknet når han havnet i vognen. Vurderte å gå en tur men han men hadde ikke klær til tur på oss så får se om vi går ut en tur senere i dag etter å ha vært hos jordmor![]()
11 igjen herOh kommet meg gjennom alle sidene nå
Takk for detOi, så bragrattis!!
Sov godtNå tenker jeg å prøve å duppe litt, selv om jeg mye heller vil skravle med dere![]()
Var han ute igår?Spent på hvordan N har hatt det på besøk hos storebarna idag. Skal hente hun om 3 1/2 timemannen skal selvsagt få sove til vi kommer hjem. Aner ikke når han var hjemme, men var ikke hjemme i 3 tiden da jeg brått våknet
![]()
Jeg hoppet bare rett inn jeg11 igjen her