Haha, det er vel garantertRegner med jeg er inne på lista på neste oppdatering![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, det er vel garantertRegner med jeg er inne på lista på neste oppdatering![]()
Er ikke så sikker på detDu er nok på toppen der
Jaaa... utrolig slitsomt. Men hun synes visst det er kjempegøy å stå i senga.Oi da. Ikke noe kjekt:-/. Får håpe hun forstår snart at natt er natt og sovetid![]()
Så godt hun er bedre. Er så fælt når de ikke er i form :/Hun var veldig sløv og sutrete stakkarsmen kom med noen smil innimellom da heldigvis. Men måtte ty til en paracet så hun fikk sove til natta.
I går var hun mye mer i farta og virker ikke veldig preget selv om feberen var på 38,8
Veldig gøy å sy til andre![]()
Når er han hjemme da?Litt kjedelig når jeg hadde tenkt meg ut en tur, men det får bli senere..
Godt å stå opp til varmt husDeilig at mannen hadde fyrt opp før han dro på jobb
Synes det har vært huskaldt hele uka jeg :/
Klart du ikke skal! Men jaggu.. ingen har dødd av å smile iblantMhm, spesielt når de skal bære inn så mye.. skulle gjerne gjort det selv,men omstendigheter tilsier at jeg ikke kan..
Får komme meg til fryseren når snuppa våkner. Hun sovnet i fanget igjenHøres godt ut begge deler![]()
Ikke før kl fem, så det er en stund til..Når er han hjemme da?
Skravles senere daDere er virkelig godt i gang med skravlingen ser jeg
Blir som vanlig lite skravling på dagen for min del, men får prøve å komme sterkere tilbake senere i dagha en super fin fredag alle sammen!
Det var herligGodt å stå opp til varmt hus![]()
Klarte nesten topp 3Haha, det er vel garantert![]()
Det er på håret daJepp 2 min før de starta![]()
Har du fått sove? Sovna når hodet traff puta jegJeg og..når frøkna er trøtt da
Det regner jeg medHar mer nå da
Ok, skjønnerHan som vil bli vektmen siden han jobbet så mange timer igår i strekk tror jeg at jeg skal trosse det og la han sove
han jobbet minst 20 timer i strekk ... :O
Tydeligvis ikkeAah så kjedelig med forseninger. Føler legene aldri er på tiden![]()
Håper du er inne nå20 min er legen forsinket. Sittet her i over 40 min![]()