Da sparker du han ut av sengaHåper detsove på skift
men kjenner jeg han rett vil han nok sove lenge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da sparker du han ut av sengaHåper detsove på skift
men kjenner jeg han rett vil han nok sove lenge
Oi da. Ikke noe kjekt:-/. Får håpe hun forstår snart at natt er natt og sovetidJepp. Midt på natta holder hun det gående i 1-3 timer. Står i senga, ruller, roper og styrer :S
Uff. Var hun skikkelig plaga av febern og?mi blir det.. av bare litt.
Åh. Så koseligjeg sydde et for 2 uker siden. Barselsgave
![]()
Ååh, så litenHun var 2870 gram, født 4 dager over termin.
Hun har tatt igjen nå da, så ligger vel midt på snittet. Hadde godt av å komme seg på utsiden♡
Litt kjedelig når jeg hadde tenkt meg ut en tur, men det får bli senere..Åååja. Hehe![]()
Ja, er vel ikke noe fasit på str på demRart hvor stor forskjell det kan være mellom barna. Storesøster var liten her også. Ikke så langt unna di mener jeg, men hun kom vel et par uker før jenta di.
Gratulerer med ny baby på vei![]()
Ååh, så litenbra hun har tatt igjen!
Min minste var 2585 gram, men han ble født 5 uker før termin![]()
Ha en fin dag du åØnsker alle en strålende fredag
Ikke la dere lure!![]()
Haha, godt jobbA!Lurt av sjuåringen allerde.....
Trenger jo ikke koste all verden hellerEn liten ferie hadde nok vært deilig![]()
Tusen takkLykke til hos legen![]()
Huff nei, det tenker vi ikke på!Tør ikke tenke på hvor lita mi hadde værr om hu kom så tidlig![]()
Takk for detHa en fin dag du å
Hoho får være oppmerksom så jeg ikke går rett i fella![]()
Deilig å våkne opp til litt lunk i stua jaDeilig at mannen hadde fyrt opp før han dro på jobb
Synes det har vært huskaldt hele uka jeg :/
Litt som jeg tenker med eldste.Tør ikke tenke på hvor lita mi hadde værr om hu kom så tidlig![]()
Ja, det er herligDeilig å våkne opp til litt lunk i stua ja![]()