Skravletråd Mars!

Det er lov:) du får hvile så mye du kan!
Gjør det :) merker symptomene med forgiftning. Får vondt i ribbeina og av erfaring er det da undertrykket mitt øker. Idag hadde jeg synsforstyrrelser masse ild fluer rundt omkring
 
Gjør det :) merker symptomene med forgiftning. Får vondt i ribbeina og av erfaring er det da undertrykket mitt øker. Idag hadde jeg synsforstyrrelser masse ild fluer rundt omkring
Da har du høyt blodtrykk ja! Håper du følges tett opp av lege
 
Da har du høyt blodtrykk ja! Håper du følges tett opp av lege
Skal til legen i morgen heldigvis :) jeg bare satt og fløy masse ild fluer rundt og hadde sykt vondt i ribbeina
 
Mannen jobber enda. Han får 100% overtid da :)
Kan hverfall ikke dra på jobb til 07:00 i morgen. Snakk om å utnytte han før permisjon
 
Jeg gråter over broren min :'( håper mannen snart kommer hjem... Jeg som skulle legge meg tidlig :(
 
Og der innså jeg at jeg ikke nådde 800 innlegg :p Men skravlet mye mer denne måneden enn hva jeg pleier da :)
 
Er en gammel sak. 11 mnd tilbake ble han lagt i koma pga pustestopp. Våknet lam. Fortsatt lam. Han ble kalt psykisk syk til han kom på riksen i vinter og fikk bekreftet at han er varig skadet og trenger masse rehab, men vil klare å gå igjen. Vært på sykehjem for han kan ikke være noen andre steder. Nå det siste kaster han opp og de mener det er psykisk. Nå begynner han å få hjelp der. Han fikk utlagt tarm da sykehjemmet lot en forstoppelse gå for langt. Bruker kateter og sonde. I kveld la han ut bilder og på den ene gråter han... Får vondt av lillebroren min da ja :(
Dette er en sterk sak og ikke minst bevis på svik i systemet
 
Back
Topp