Skravletråd Mars!

Da har vi vært på babysvømming og mini koste seg selv om han var trøtt. Nå får han litt mat før han skal sove:). Kjente det varme vannet i bassenget gjorde skikkelig godt på korsrygg og bekkenet, det holdt 34 grader idag i vannet. Men kjenner det ennå er litt småvondt
Godt han har kosa seg :D
 
Når en venninne av deg sender sms "hoho jeg får igjen 20:000 på skatten" etterfulgt av "så får jeg masse i feriepenger!"

Ble litt sånn "fint for deg" :p
 
Når en venninne av deg sender sms "hoho jeg får igjen 20:000 på skatten" etterfulgt av "så får jeg masse i feriepenger!"

Ble litt sånn "fint for deg" :p
Haha, ville blitt litt det jeg og der og da:p
 
Ikke for å være slem, men syns den var frekk, jeg.
Hva vil hun oppnå med å sende en slik melding
Jeg syns også den var veldig frekk. Jeg står for tiden uten jobb å det vet hun. Vi har ganske trang økonomi, men vi klarer oss. Så jeg syns egentlig det var ganske frekt å slenge den i tryne på meg. Vist unner jeg folk å få igjen på skatten, men å slenge det i ansiktet på meg sånn liker jeg dårlig. Så jeg sendte henne en tommel opp bare.
 
Håper dt går greit

Gjør helt sikkert det altså.

Men hun sover nok ikke annet enn evt på puppen, for hun er egentlig stort sett våken nå fram til leggetid. Og våken betyr gjerne på gulvet. Betyr at mor må sitte på gulvet. Det er vesentlig kaldere enn under pleddet i sofaen. Normalt sett greit å leke med henne, men nå.... føler jeg for å amme og satse på at hun godtar å ligge der og kosesuge til de er tilbake...
 
Jeg syns også den var veldig frekk. Jeg står for tiden uten jobb å det vet hun. Vi har ganske trang økonomi, men vi klarer oss. Så jeg syns egentlig det var ganske frekt å slenge den i tryne på meg. Vist unner jeg folk å få igjen på skatten, men å slenge det i ansiktet på meg sånn liker jeg dårlig. Så jeg sendte henne en tommel opp bare.

Med den ekstraopplysningenv ar det ufint ja
 
Sendte en tommel opp jeg :p
Hadde ikke orka svare jeg :p jeg er vel en av de som ikke går å skryter til de jeg vet ikke har jobb eller mulighet for å ha det, at jeg har drøssevis med penger :p men tommel opp høres greit ut :p
 
Back
Topp