Det ble thai mat etter tuppas ønske, hun ville ha vårrullerHvor skal dere ut og spise?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble thai mat etter tuppas ønske, hun ville ha vårrullerHvor skal dere ut og spise?
Men nå er det lagt bakerst på minnet, hentes skjeldent framDet skjønner jeg veldig godtman glemmer ikke sånt med det første...
Ble middag ute, og på skobutikken og velge sko selv, det var vist veldig stasVil vel bli feiret stort tipper jeg![]()
Jeg tok like så godt kveldsdusjen sammen med ho.Hihi, man blir aldri fornøyd![]()
Pengene flyver fort jaHei :-D
Innom i barnetv :-D
Sitter og ser gjennom regninger, Søren, pengene flyr :-o
Men vårruller er utrolig godt daDet ble thai mat etter tuppas ønske, hun ville ha vårruller![]()
HeeerligTorsdag-søndag![]()
På lavkarbo så kan ikke bruke den i butikken. Men gjør ingenting, for det hjemmelagde var namDet er best![]()
På luksus spa hotell med min beste venninne...Heeerlig![]()
Og noen som sa..ta meg med?På luksus spa hotell med min beste venninne...
Noen som sa sjampanje?
Åååja ja ! Men håper dere kose dere masseHehe...
Ja, det ville du likt![]()
Det vet jeg vi kommer til å gjøreÅååja ja ! Men håper dere kose dere masse![]()
Ja, det er det daMen vårruller er utrolig godt da![]()
Hva skal du da ?Med dette været her sitter jeg bare og tenker på hvor jeg er om en uke![]()
Skal til Barcelona uten mann og barn med ei venninneHva skal du da ?
Herlighet, da hadde jeg vært så surJeg har sovet 4.5 time de 3 siste nettene jeg![]()
Hva da?Nei, nå må jeg komme meg avgårde for å handle
Ja det stemmer. Så herlig, det er deg vel fortjentSkal til Barcelona uten mann og barn med ei venninne