Oh skal du handle noe?Skal på pomp de lux party. Du da?
Minst mulig kjenner jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh skal du handle noe?Skal på pomp de lux party. Du da?
Hørtes godt utJeg hsr så lyst på et glass zero med isbiter, det skal jeg unne meg etter tuppa er lagt![]()
Sjalu! Hvilken te?Har et glass zero, og en kopp te foran meg
Jeg har vært flink og kun drukket vann i dagHørtes godt ut. Hatt min kvote med brus idag kjenner jeg
![]()
Jeg har allerede sovet en time før i dagEr gangke trøtt jeg også, men dersom jeg sover litt nå vil jeg få problemer til natten.
Har ikke sovet en ordentlig natt å veldig lenge nå og skal tidlig opp i morgen
Det tok meg lang tid før jeg skjønte hva det var.Skal på pomp de lux party. Du da?
Helt vanlig earl graySjalu! Hvilken te?
Det har jeg også drukket mye av idag så fornøyd med detJeg har vært flink og kun drukket vann i dag![]()
Henne er det flere som venter påTamaaaaaara
Nå må du komme da!
Hahaha ja det hadde tatt seg utDet tok meg lang tid før jeg skjønte hva det var.
Leste feil første gang jeg så det, flirte med skakk og fortsatte å lese feil.
Leste "promp de lux", og trodde det var en enten høylytt promp, eller en særdeles luktfull en det var snakk om![]()
Samme som meg, har også 37,7, slapp, ør og fryktelig vond halsJeg har allerede sovet en time før i dag
Men ungene er en halvtime forsinket med kveldsmaten fordi søskenbarna ikke er hentet. Lurer på å fore alle fire.
Og eldste må gjøre lekser.
Og jeg har nesten feber (37,7)
Får se hva de har først men trenger ny parkdress til mini da den han har begynner å bli litt liten. Går akkurat i str nåOh skal du handle noe?
Minst mulig kjenner jeg
Har bestandig en vannflaske stående på pulten på kontoret jegDet har jeg også drukket mye av idag så fornøyd med det![]()
Har med meg en i vesken når jeg springer rundt mellom pasienteneHar bestandig en vannflaske stående på pulten på kontoret jeg![]()
Ha ha du daDet tok meg lang tid før jeg skjønte hva det var.
Leste feil første gang jeg så det, flirte med skakk og fortsatte å lese feil.
Leste "promp de lux", og trodde det var en enten høylytt promp, eller en særdeles luktfull en det var snakk om![]()
Jeg er heldig sånn sett.Har med meg en i vesken når jeg springer rundt mellom pasientene. Ulempen er at det ikke alltid er like lett å gå på do før pause og med lillebror i magen som bruker blæren til boksepute somregel så er det ikke gøy å måtte på do 2 timer før en klarer å komme til kontoret
![]()
Får kjøre hjem til hene og finne ut av det herHenne er det flere som venter på
Veldig lett å tenke slik når man har barn i "bæsj, promp og tiss"-alderenHa ha du da