Gikk så fint atteNå er det vel under 50 igjen? Men dårlig tid da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk så fint atteNå er det vel under 50 igjen? Men dårlig tid da
Gjør du også det?Det er du ikke alene om![]()
Så braVeldig!!
Hjalp å bytte telefon![]()
Både og, men siden jeg drar veldig tidlig på jobb kommer jeg også tidlig hjem og den korte tiden klarer han fint å være alene samt at hans bestevenn også slutterStorgutt! Han er vel fornøyd med det, tenker jeg?
Har ikke lagt skylda på deg hellerMen det er da ikke min skyld...
Hehe, ja det gjorde jo faktisk det!Gikk så fint atte![]()
Har du blitt dårligere eller?Må kjøpe nesespray
Trenger ikke stresse med detDet et det, men vi venter nå 2,5 mnd lenger da, til hun er et halvt år.
Bestemme tall? Hva har jeg ikke fått med meg nå da?Dere må bestemme ett tall
Tamara er hjemme kl 19 ca
Sikkert mye lyd i det husetMin mor og søsken vokste opp i korpsfamile. Alle med hvert deres instrument+ at hun sang i kor
Stresse med mat eller stresse med å vente?Trenger ikke stresse med det![]()
God turTror jeg må på butikken
Haha, det skal jeg love deg!Sikkert mye lyd i det huset![]()
Klarer vi 16.500 før kl 19:00 tror dere?Dere må bestemme ett tall
Tamara er hjemme kl 19 ca
Ok! Litt greiere når bestevennen også slutter da.Både og, men siden jeg drar veldig tidlig på jobb kommer jeg også tidlig hjem og den korte tiden klarer han fint å være alene samt at hans bestevenn også slutter
Det kan være mulig....Klarer vi 16.500 før kl 19:00 tror dere?
Alene med 4 betyr vel mindre forumtidJeg gjør mitt beste.
Men snart barnevakt og i første fase er jeg da alene med ansvar for fire. Inkl babyen jeg nå ammer.
Min mellomste er ute, så jeg satser på at alle tre blir det så kan jeg og babyen være her
Her skulle jeg liksom finne på et morsomt svar da, men jeg kom ikke på noe !Hvordan kan det være min skyld at appen til Ronja henger?