Hvorfor har vi det?Nå er det vel under 50 igjen? Men dårlig tid da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor har vi det?Nå er det vel under 50 igjen? Men dårlig tid da
Jepp, og snart er vi der, men hvor har det blitt av Tamara...Nå er det vel under 50 igjen? Men dårlig tid da
Jeg vet det ,)Pss... tror du ja
Hun er på trening med barnJepp, og snart er vi der, men hvor har det blitt av Tamara...
Hun kan da ikke forsvinne nå som vi nærmer oss
På sfo?Her skal også eldsten snart slutte
Men det er da ikke min skyld...Merker detteappen henger
![]()
Ha ha du altsåSelvfølgelig er den det, da blir det jo med rød til meg![]()
Var det ikke før kl 18?Hvorfor har vi det?
Vi leverte senest 7.30 når vi begge var i jobb. Han måtte vært kledd for å være ute en halvtime uten tilsyn da. Glad her er Sfo hvor de kan spise frokost og leke.Dørene åpner 7.50
Finnes ikke morgensfo hrr nei
Samme herInnen minstemor begynner er i alle fall eldste gammel nok til å gå på fotball selv. Bortsett fra at mannen er trener da....
Mellomste går på ting som muligens ikke er i gangavstand når den tid kommer.
Men meget mulig de bytter litt aktiviteter til, det er da 4-5 år til.
Håper egentlig å få en eller to av dem inn i korpset i tillegg til idrett... Galskap... Men skolekorpset trenger nye folk, det er for lite til å spille i toget :-(
I min barndom var så var det den skolekretsen vi bor i nå som var ekstra korps i vårt tog. Og nå er det nesten nedlagt :-( jobbes med rekruttering, og jeg skal motivere mine
Brått så er hun her! Eller så sitter hun å følger med på oss og humrer!Jepp, og snart er vi der, men hvor har det blitt av Tamara...
Hun kan da ikke forsvinne nå som vi nærmer oss
Nei ikke hele dagenDa må du trykke på den andre kanppen. Kan ikke stå på slow motion hele dagen!
Ok, da får vi vite hva premien er når hun kommer tilbake daHun er på trening med barn
Ble fart her nåHjelper godt at du blander deg...
Bare halve?Nei ikke hele dagen
Om vi hadde startet før så hadde han tart bussVi leverte senest 7.30 når vi begge var i jobb. Han måtte vært kledd for å være ute en halvtime uten tilsyn da. Glad her er Sfo hvor de kan spise frokost og leke.
Jepp, han slutter fra 1. maiPå sfo?
Det et det, men vi venter nå 2,5 mnd lenger da, til hun er et halvt år.Spennende med de første smakene jaog grimasene!
![]()
Det er litt din skyld og!Men det er da ikke min skyld...
Noen ganger er man bare nødtJeg er egentlig ikke det.
Er B-menneske, men må man så må man