Å nei så kjedelig daOg der har eldsten omgangssyke igjen
God bedring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei så kjedelig daOg der har eldsten omgangssyke igjen
Ja, hun gleder seg veldigÅååå så søt da![]()
Ja, min mann jobber med huset og mannen hennes er vekk på jobb i dag så er jentene våre jevngamle og bestevennerKoselig å spise middag sammen dahva skal du male i dag?
Onsdag er vaskedagen min så nå venter jeg på at vaskemaskinen skal bli ferdig før jeg løper i dusjen, vasker litt mer før jeg tar med småen ut og triller så er det middag og lekser med eldste. En stille og rolig dag![]()
Litt usikker, alt mellom 1 og 3 uker tenker jeg. Men tenker det blir heller nærmere 3 uker til alt i den enden er ferdigSå det på snaplenge til dere har kjøkken igjen?
Ja, hun er skjønneHehe herlig![]()
Sovna uansett jeg, og sov i nesten 2 timer herligHahadyreste duppen ever!
![]()
StakkarDet er jeg ja
Ikke enkel å huske den hele tiden:/Da må man opp å hente helsekortet :/ blæææ ... Prøver å ringe legen min for å sjekke blodtrykket men de svarer ikke -.-
Fy da, pusenStiklinger tenkte jeg. Det jeg hadde sådd har katten spist opp![]()
Har sovet en time jeg også, men her er stille daSovna uansett jeg, og sov i nesten 2 timer herlig![]()
Litt hver dag for tidenHadde litt planer du også ja
Paracet i morges og sovet en time nå, noe bedre tror jegHvordan er det med deg nå?
Tar meg en tur ut jeg, solen skinner jo.
Dere får klare 300 innlegg til jeg er tilbake (ca 14.30), og kom opp med ett tall mellom 3 og 7![]()
Tips: Skriv i skravletråden på gruppen deres om denne tråden og om topp 100, så flere blir med.
Beste tallet er tre.Kanskje jeg gjør det ja. God idè!
Hoho god blåsbort dag som Ole Brum sierJa klager ikkemen hun skulle vært i bhg da
![]()
Det er kjedeligdet skal vi
akkurat nå ser vi på dora. Blåser en del idag, men det gjør ingenting. Tar bare regnbukse siden det er vått så kan hun leke så mye hun vil! Dressen er i bhg nemlig
Dere skal idag?![]()
Men det blir bra tilslutt!!!Litt usikker, alt mellom 1 og 3 uker tenker jeg. Men tenker det blir heller nærmere 3 uker til alt i den enden er ferdig![]()
Nei, det blir nok ikke før i ettermiddag/kveld. Ikke mye aktivitet her nå..Vi kommer ikke til 16000 på en halvtime, nei.
Tamara må bare smøre seg med tålmodighet
Trolig er vi der ikke før etter Musemor er tilbake fra jobb heller
Skulle ikke dit idag, men kroppen min har veldig lyst tydeligvisIkke enkel å huske den hele tiden:/