Det er vanlig, trodde jeg. Alltid begynt på skolen 8.30 hele min skolegang så har ikke tenkt på at det kunne være noe annet.Det var tidligvet de diskuterer det her også...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vanlig, trodde jeg. Alltid begynt på skolen 8.30 hele min skolegang så har ikke tenkt på at det kunne være noe annet.Det var tidligvet de diskuterer det her også...
Den er kjip. Tar liksom både dagen og kveldenJeg skal jobbe littkjip vakt fra kl 12-21
![]()
Jeg vetÅh, DET er stressende det! Verste som finnes er når man er svett FØR man kommer på jobb og kanskje har måttet skilt lag med barna før man egentlig er ferdig med konflikten. Klump i magen..
God dagGod morgensola skinner, lillebror dupper av og humøret er på topp
hva bringer dagen hos dere i dag da?
Det var da veldig stille også da... Jeg sitter å ellemeller om hvem premie jeg skal legge utMen om ingen andre skravler blir jeg tatt for spamming, så nå må jeg være stille her...
HahaHehe, ja det værste av alt er at de hadde nok hørt på megmen det blir hadde blitt en dyr dupp. Haha
Oi, får henge meg på å skravle litt daNår dere har skrevet 16 000 innlegg i denne tråden kommer neste premie i topp 100 april![]()
Deilig!! Her sto vi opp kl 6.30...God morgenVåknet kl.9.20 i dag vi, er ikke helt innstilt på sommertid enda
![]()
Stoor dag for ei lita snuppeI morgen har jeg en 4 åring i hus
Alle de hun møter på sin vei i dag får ettertrykkelig beskjed om at hun har bursdag i morgen![]()
Det må du jammenOi, får henge meg på å skravle litt da![]()
Nå sovnet lillegull på puppen og fikk lagt henne i vogga, så da har jeg litt skravletidMen om ingen andre skravler blir jeg tatt for spamming, så nå må jeg være stille her...
Offa, vi var våken i 6tida og fikk litt pupp, men sovnet heldigvis fort igjenDeilig!! Her sto vi opp kl 6.30...
Jeg skulle liksom skravle denne opp på 16000, men jeg kan jo ikke gjøre det alene. Da antar jeg du blir strengDet var da veldig stille også da... Jeg sitter å ellemeller om hvem premie jeg skal legge ut![]()
Så bra!!Nå sovnet lillegull på puppen og fikk lagt henne i vogga, så da har jeg litt skravletid![]()
Jeg får heller prøve å hjelpe til litt da.. Selv om jeg egentlig har lyst til å dra en tur på plantasjen nå..Jeg skulle liksom skravle denne opp på 16000, men jeg kan jo ikke gjøre det alene. Da antar jeg du blir streng
Liksom litt grense for hvor mye man er villig til å gi for å sove...Hahadyreste duppen ever!
![]()
Ikke lest noen av de, hvem har skrevet dem? Artige tittler ihvertfallLånte bøkene "Svindel og multelikør" og "Ran og rullator" i går. Noen som har lest disse?