Natta!God natt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natta!God natt![]()
Hva som er tidlig kommr vel helt an på når man skal opp dagen etter
Må sjekke den ut daJa det synes jeg![]()
Hehe, ja burde nesten lagt meg allerede. Må skyndte meg meds lille sover
Det er ca hver 4 time. Så 4 timer etter sisteNår oppdateres egentlig lista?
Som mor så sønn![]()
Det er er av slikt jeg bare gjorde når jeg måtte, og slettet etterpå. Jeg har stort sett bedrevet praktisk matte, ikke teoretisk mer enn nødvednig.Må innrømme jeg ikke husker så veldig mye av de partisielle diffrensialligningene jeg en gang i tiden leste på, men den grunnleggende matten, den sitter.
Kan fremdeles utlede hvorfor sqr(-2) er irrasjonell og sin(x)^2 + cos(x)^2 =1
Håper du får en god nattNatta!![]()
HahaSkremmende.. Tuller med han at jeg ikke trenger baby for jeg har allerede en 24 år gammel baby i hus![]()
Alltid like spennendeHåper du får en god natt![]()
Jo! TakkHeter ikke det patolog?
Ca hver 4. time, sist var kl 19:35Når oppdateres egentlig lista?
Det må du gjøreMå sjekke den ut da![]()
Jeg står nok opp før ungene, er ute av huset før kl 6Sant nok.. Jeg er vel bare en sånn person som legger meg like sent uansett hvor tidlig jeg må oppMen blir vel annerledes når en liten en styrer søvnen
![]()
Adder på lista til å se etter gubben har sett ferdig daredevilDet må du gjøre![]()
Da gidder jeg ikke holde meg våken til neste.. skjekker i mårraCa hver 4. time, sist var kl 19:35
Følelsen når du har bodd hos svigermor noen dager (uten svigermor, for hun er på sykehuset) og ser at hun har akkurat de samme uvanene som sønnen sin.. Ting på merkelige plasser, nada mat liggende (og mye utgått på dato), klær litt overalt, rot rot rot.. Skremmende![]()
Vi ble ferdig med daredevil i gårAdder på lista til å se etter gubben har sett ferdig daredevil![]()
Episode 8 nåVi ble ferdig med daredevil i går![]()