Den har ikke jeg sett. Spennende?Ny serierosewood. Love IT!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har ikke jeg sett. Spennende?Ny serierosewood. Love IT!!
Hehe, ja det kan jo tale for detJeg er 37 og har fått min tredje, etter 2,5 år med prøving og 8 hormonkurer. Det taler for at jeg er ferdig
Ikke dårlig! Min kunne +/- litt før skolen og jeg syntes han var kjempeflink ♡Vi snakket om gange før han begynte på skolen![]()
Natta kenguuuNu e det sengetid på meg !
Syns egentlig overgangen fra 1 til 2 var mye større enn 2 til 3Hehe, ja det kan jo tale for detjeg er ikke fylt 26 og blir visst gravid bare jeg tenker på sex så det taler jo for at jeg IKKE er ferdig
Men så var det overskuddet mitt da. Og tenker at å få tre plutselig gjør at man må planlegge alt annerledes igjen. Når man ikke har plass ibilen til alle, man er ikke lengre en voksen pr barn osv. Virker så skummelt å ta steget fra to til tre.
Hehe, ja det kan jo tale for detjeg er ikke fylt 26 og blir visst gravid bare jeg tenker på sex så det taler jo for at jeg IKKE er ferdig
Men så var det overskuddet mitt da. Og tenker at å få tre plutselig gjør at man må planlegge alt annerledes igjen. Når man ikke har plass ibilen til alle, man er ikke lengre en voksen pr barn osv. Virker så skummelt å ta steget fra to til tre.
En mannlig lege (slik som undersøker de døde, glemt hva det heter på norskHva handler den om ?
Ja det synes jegDen har ikke jeg sett. Spennende?![]()
Hva som er tidlig kommr vel helt an på når man skal opp dagen etterSå tidlig?![]()
Og det er du heeelt sikker på?
Jeg var neste 37 når vi fikk frøkna etter 2,5 år med prøving![]()
Heter ikke det patolog?En mannlig lege (slik som undersøker de døde, glemt hva det heter på norsk) som er ganske syk, og derfor nyter livet. Han er helt herlig
og en kvinnelig politibetjent. De samarbeider om saker. Mye drama
Ikke den typiske kjærlighetsdrama mellom hovedpersonene da som i castle feks
Hehe, ja burde nesten lagt meg allerede. Må skyndte meg meds lille soverSå tidlig?![]()
Så tidlig har ikke vi vært da. Dvs, mellomste får jo mye av det samme sidne mye av praten er rundt middagsbordet...Vi snakket om gange før han begynte på skolen![]()
God nattNei nå er det natta dere!
Som mor så sønnFølelsen når du har bodd hos svigermor noen dager (uten svigermor, for hun er på sykehuset) og ser at hun har akkurat de samme uvanene som sønnen sin.. Ting på merkelige plasser, nada mat liggende (og mye utgått på dato), klær litt overalt, rot rot rot.. Skremmende![]()