Skravletråd Mars!

Jeg er 37 og har fått min tredje, etter 2,5 år med prøving og 8 hormonkurer. Det taler for at jeg er ferdig
Hehe, ja det kan jo tale for det ;) jeg er ikke fylt 26 og blir visst gravid bare jeg tenker på sex så det taler jo for at jeg IKKE er ferdig ;) Men så var det overskuddet mitt da. Og tenker at å få tre plutselig gjør at man må planlegge alt annerledes igjen. Når man ikke har plass ibilen til alle, man er ikke lengre en voksen pr barn osv. Virker så skummelt å ta steget fra to til tre.

Hehe, ja det kan jo tale for det ;) jeg er ikke fylt 26 og blir visst gravid bare jeg tenker på sex så det taler jo for at jeg IKKE er ferdig ;) Men så var det overskuddet mitt da. Og tenker at å få tre plutselig gjør at man må planlegge alt annerledes igjen. Når man ikke har plass ibilen til alle, man er ikke lengre en voksen pr barn osv. Virker så skummelt å ta steget fra to til tre.
Syns egentlig overgangen fra 1 til 2 var mye større enn 2 til 3 :rolleyes:

Følelsen når du har bodd hos svigermor noen dager (uten svigermor, for hun er på sykehuset) og ser at hun har akkurat de samme uvanene som sønnen sin.. Ting på merkelige plasser, nada mat liggende (og mye utgått på dato), klær litt overalt, rot rot rot.. Skremmende :P

Vi har s max, så vi har plass til alle tre i bilen

Men merker at vi ikke er en voksen pr unge hver onsdag, når mellomste har trening- 1645-1730 og eldste 1730-1830 og ikke samme sted, så vi må følge en hver, hvilket var greit inntil vi altså da har ei som må være med...

Hva handler den om ?
En mannlig lege (slik som undersøker de døde, glemt hva det heter på norsk :P ) som er ganske syk, og derfor nyter livet. Han er helt herlig :D og en kvinnelig politibetjent. De samarbeider om saker. Mye drama :P
Ikke den typiske kjærlighetsdrama mellom hovedpersonene da som i castle feks

En mannlig lege (slik som undersøker de døde, glemt hva det heter på norsk :p ) som er ganske syk, og derfor nyter livet. Han er helt herlig :D og en kvinnelig politibetjent. De samarbeider om saker. Mye drama :p
Ikke den typiske kjærlighetsdrama mellom hovedpersonene da som i castle feks
Heter ikke det patolog?

Følelsen når du har bodd hos svigermor noen dager (uten svigermor, for hun er på sykehuset) og ser at hun har akkurat de samme uvanene som sønnen sin.. Ting på merkelige plasser, nada mat liggende (og mye utgått på dato), klær litt overalt, rot rot rot.. Skremmende :P
Som mor så sønn ;)

Back
Topp