Ser deilig ut. Ligger oppskrift på bloggenJeg har et urtelokk oppå så dem blir slik
Vis vedlegget 168374
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser deilig ut. Ligger oppskrift på bloggenJeg har et urtelokk oppå så dem blir slik
Vis vedlegget 168374
Så deilig.Ø
Å det spiste vi i går. Godt med pinnekjøtt
Så sent!!Sovnet mellom halv 5 og 5 engangså da passet det at lillebror slo til å sov til 8.30 i dag!
![]()
La ut i går kveldSer deilig ut. Ligger oppskrift på bloggen?
Okei. Da skal jeg ta en tittLa ut i går kveld
Så sent!!
Godt han sov så lenge da![]()
Blir vant til det til slutt det skal siesHahaikke så mye snorking her i huset
![]()
Gleder meg til L er stor nok til det ogsåGod formiddag
Formen er fin! Her skal vi ha skattejakt idagetter påskeegg..
Ja kakeform som er forma som en åpen bokBok kake?![]()
Kake bakingGod morgengubben skal på trening snart. Senere idag så skal jeg ut med en venninne, han skal på kino, så da får vi ett par timer barnefri
![]()
Hva med deg?
FancyKake baking![]()
Ååh. Til dåp?Ja kakeform som er forma som en åpen bok![]()
Var visst en kakeform forma som ei bokKanskje bløtkake?![]()
Lykke til i bakinga!Baker nå første kaken min i bok forma kan ikke gå fra ovnen lol
Oj. Blir mange om førstepremien denne månedenPer nå er det 17 som har over 800 (aner ikke om tråder men det har de sikkert i orden) og 23 stykk som har over 700. Blir spennende å se iallefall
En gang må jo bli den førsteVinner aldri noe![]()
Veldig spennendePer nå er det 17 som har over 800 (aner ikke om tråder men det har de sikkert i orden) og 23 stykk som har over 700. Blir spennende å se iallefall
Guri, du må være trøtt som en strømpe?!Jada sovnet mellom halv 5 og 5 engang, så strengt tatt var det vel egentlig morgen da Haha![]()