Skravletråd Mars!

Så digg:)

Natta var ypperlig våknet en gang ammet og la oss å sove så ble jeg vekket kl 7 for mer mat. Så sovna han igjen er på plantasjen for å kjøpe katte sand... og skal prøve å få taki marsipan til kakene jeg skal lage i dag og i morgen til familiedagen på mandag. Pappa'n er hjemme med den lille som ennå sov når jeg dro :)

Men innså plutselig at kortet er tomt og må hjem og overføre penger haha:)

Hva skal du i dag da? Fikk du søvn i natt?
Jeg skal ut å handle litt, så skal jeg på besøk hos familie :)

Jeg fikk bedre søvn i natt enn hva jeg har hatt på lenge. Snuppa våkna sovna 22.30 og våknet bare kl 01,03 og 06 i natt :) Forhåpentligvis finner vi tilbake til sånn fet var før! Da våknet hun 2 ganger i løpet av natten..

Å, utrolig kjipt når man er ute å finner ut at kortet er tomt :P Fant du det ut før eller etter du stod i kassa?

Så koselig :D Var dere på besøk hos familie eller?
Barnefri kveld? Nice, skal dere på date i kveld? ;) :D
Ja vi var å besøkte mamma, kjørte ut til Tjøme, hilste på hun ene tanten min og kusina mi som er hjemme på påskeferie :)
Så avsluttet vi med middag hos en annen tante av meg som har kjøpt seg leilighet der :)

Barnefri er sykt chill. Mannen skal på kino med en kompis, så skal jeg ut med en venninne :)

Hva skal du idag da? :)

Gratulerer. Jeg mangler fortsatt en god del.

Men de kommer vel. Eller gjør de ikke det så gjør se ikke det. Spørs hvordan påsken blir egentlig

Mangler litt inunderkant av 100.. Blir travelt nok med jobb det.. :/ orker lite etter jobb..

Back
Topp