Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm blir spennende. Kune vel mest tenkt meg drikkeflaskene jegJeg tipper 25-30 stykker
Bok kake?Så digg formen er braskal hjem og bake min første bok kake
![]()
Jeg skal ut å handle litt, så skal jeg på besøk hos familieSå digg![]()
Natta var ypperlig våknet en gang ammet og la oss å sove så ble jeg vekket kl 7 for mer mat. Så sovna han igjen er på plantasjen for å kjøpe katte sand... og skal prøve å få taki marsipan til kakene jeg skal lage i dag og i morgen til familiedagen på mandag. Pappa'n er hjemme med den lille som ennå sov når jeg dro
Men innså plutselig at kortet er tomt og må hjem og overføre penger haha
Hva skal du i dag da? Fikk du søvn i natt?
Kanskje bløtkake?Bok kake?![]()
Ja vi var å besøkte mamma, kjørte ut til Tjøme, hilste på hun ene tanten min og kusina mi som er hjemme på påskeferieSå koseligVar dere på besøk hos familie eller?
Barnefri kveld? Nice, skal dere på date i kveld?![]()
![]()
De er også veldig fineMhm blir spennende. Kune vel mest tenkt meg drikkeflaskene jeg
Fikk du sove i natt da?Har vist hatt 2 timer med power nap jegså nå er jeg lys våken...
Hurra for detJippi, med dette innlegget jar jeg nådd kravet for å være med i trekningen på førstepremien![]()
God formiddagGod morgen jenter hvordan er formen og hva skjer
Oj det var illeHei, hva skjedde?
Skravletråden vår falt ned på side 2 på generelt, det skal vi ikke ha noe av![]()
Ha ha samme som meg daHar vist hatt 2 timer med power nap jegså nå er jeg lys våken...
Den kommer nok snart igjenBare at jeg fikk jo ikke høre den latteren...så jeg venter på gjentagelse
Gjør jo ikke detMen nå liker ikke du lam heller, da
De er også veldig fine![]()
HahaJa men ble ikke mye stillhet både lille L gubben og hunden snorka så taket løfta seg ahahaha
Gratulerer. Jeg mangler fortsatt en god del.
Men de kommer vel. Eller gjør de ikke det så gjør se ikke det. Spørs hvordan påsken blir egentlig
En vakker dag er det din turJeg vinner aldri noe.. Men håper hver gang![]()
Jeg tipper 25-30 stykker