Skravletråd Mars!

Ja det gjør det nok da, akkurat det med mengden sukker har ikke jeg så god greie på.
Nå fikk jeg fryktelig lyst på irish :P
Ved tanke på små barn i huset, og at jeg allerede har drukket litt vin tror jeg nok jeg står over.....
Greit å ta et glass vin eller to mens barna sover, men ikke for mye takk

Nå fikk jeg fryktelig lyst på irish :P
Ved tanke på små barn i huset, og at jeg allerede har drukket litt vin tror jeg nok jeg står over.....
Greit å ta et glass vin eller to mens barna sover, men ikke for mye takk

Hehe du får ta irish en annen kveld da ;)
Ja samme tenker jeg, jeg har hatt meg en kaffe med bailys i dag og stopper der siden lillebror er hjemme :)

Hehe du får ta irish en annen kveld da ;)
Ja samme tenker jeg, jeg har hatt meg en kaffe med bailys i dag og stopper der siden lillebror er hjemme :)
Vi kan god dele en flaske vi på kvelden.
Ser ikke på det som noe galt når vi bruker 3-4 timer på den ene flasken...
.. Og noen ganger tar man resten kvelden etter, er ikke bestandig den blir tom..

Vi kan god dele en flaske vi på kvelden.
Ser ikke på det som noe galt når vi bruker 3-4 timer på den ene flasken...
.. Og noen ganger tar man resten kvelden etter, er ikke bestandig den blir tom..

Nei det ser ikke jeg heller noe problem med :) her blir det sjelden mer enn 1 glass eller 1 kopp, da jeg ofte blir sittende med det i maaange timer så rekker liksom bare 1 Hehe men liker kosen med å nyte noe jeg ikke har hver dag innimellom og bare når jeg får sitte i fred og ro og nyte stillheten i heimen :D

Nei det ser ikke jeg heller noe problem med :) her blir det sjelden mer enn 1 glass eller 1 kopp, da jeg ofte blir sittende med det i maaange timer så rekker liksom bare 1 Hehe men liker kosen med å nyte noe jeg ikke har hver dag innimellom og bare når jeg får sitte i fred og ro og nyte stillheten i heimen :D
Jeg sitter som regel i armen til mannen da, jeg :)

Det er veldig hyggelig det og eller skravle med ei venninne :) men som singel og med bare ei venninne i nærheten som og er alenemor og hun jobber nattevakter så blir det helst det å nyte stillheten her :)
Av en eller annen grunn glemmer jeg hele tiden at du er alenemor...
Jeg vet jo det så utrolig godt, men det fester seg liksom ikke helt i hodet mitt

Av en eller annen grunn glemmer jeg hele tiden at du er alenemor...
Jeg vet jo det så utrolig godt, men det fester seg liksom ikke helt i hodet mitt

Det går helt fint, glemmer det selv innimellom :P merker det godt ved sykdom og når det blir snakk om partnere da. Men plager meg ikke heldigvis :)

Det går helt fint, glemmer det selv innimellom :p merker det godt ved sykdom og når det blir snakk om partnere da. Men plager meg ikke heldigvis :)
Er pappaene til barna dine inni bildet i det hele tatt slik at de kan avlaste litt dersom du er syk?
(Jeg vet spørsmålet er litt frekt og privat, dersom du ikke ønsker å svare har jeg full forståelse for det)

Er pappaene til barna dine inni bildet i det hele tatt slik at de kan avlaste litt dersom du er syk?
(Jeg vet spørsmålet er litt frekt og privat, dersom du ikke ønsker å svare har jeg full forståelse for det)

Eldste har samvær med faren sin, men sjelden noe utenom det fastsatte.

Yngste har ikke noe med faren å gjøre, han ønsker ikke kontakt eller noe med barnet å gjøre.

Så om jeg trenger pass eller noe så blir det hovedsakelig min mor eller farmoren til eldste (hun er en fantastisk dame og er selvutnevnt reservebestemor til lillebror).

Men er jeg syk har jeg ungene selv, aldri hatt pass til de av den grunn selv om det kunne hvert godt :P

Dere startet tidlig i dag dere også?! :D <3 Jeg sovnet heldigvis ganske raskt etter å ha skrevet her inne i dag tidlig :D snuppa har begynt å våkne veldig hyppig for pupp! Så blir lite søvn om nettene :/

Hvordan ser dagen din ut snupp? Har du fått sett på pradise enda? :D
Hoho vi starter alltid tidlig vi ;)
Vi var i Tønsberg i går. Var ikke hjemme før seeeeint :o
Så idag skal vi slappe av :) med untak av noen få timer med barnefri i kveld.

Back
Topp