Skravletråd Mars!

Lasagne, hjemmelaget pizza, påskeskinke... Hva har du handlet inn til påske?

Jeg har ikke handlet på 3 uker :P hatt sykt barn i 12 dager og når vi slapp ut av sykehuset så var det skjærtorsdag og lite åpne butikker :P

Ble fisk og grønnsaker i dag, så må jeg handle litt i morra. Har masse kjøtt og fisk i fryseren men mangler mye annet nå kan man trygt si Haha

Har vist hatt 2 timer med power nap jeg :P så nå er jeg lys våken...

Jeg foretrekker nord-italiensk rød, gjerne en valpolicella ripasso av et eller annet slag, men har ikke noe i mot en god hvit der hvor det passer

Drikker helst vin på sommeren jeg da, syntes det er best med et glass kald vin når det er godt å varmt :) så når det er kaldt blir det heller en kopp kaffe og bailys Hehe

Kommer helt på blandingsforholdene i irishen, det :P
Samme ingredienser, er det samme, men ja, smaker forskjellig....

Jeg har aldri smakt en irish som er drikkanes, men så liker jeg ikke krem eller kaffe :P har en god slump bailys i når jeg drikker det da Haha :P men ja har nok noe med måten de lages på og blandingsforhold som gjør at de smaker ulikt :)

Jeg har aldri smakt en irish som er drikkanes, men så liker jeg ikke krem eller kaffe :p har en god slump bailys i når jeg drikker det da Haha :p men ja har nok noe med måten de lages på og blandingsforhold som gjør at de smaker ulikt :)
Veldig mange som lager irish har for lite brun sukker i eller så bruker de bare vanlig sukker.
Uansett, det blir helt feil

Jeg har ikke handlet på 3 uker :p hatt sykt barn i 12 dager og når vi slapp ut av sykehuset så var det skjærtorsdag og lite åpne butikker :p

Ble fisk og grønnsaker i dag, så må jeg handle litt i morra. Har masse kjøtt og fisk i fryseren men mangler mye annet nå kan man trygt si Haha
Skjønner, var vel godt å få komme hjem igjen nå da :) Så får du handle inn masse godt i morra, og håper dere får ei fin påskehelg! :)

Skjønner, var vel godt å få komme hjem igjen nå da :) Så får du handle inn masse godt i morra, og håper dere får ei fin påskehelg! :)

Ja var det :) Jepp så i morra får vi ut når butikken åpner så jeg rekker det før møkka været som er meldt kommer :P takk for det, skal nok klare å kose meg masse :D og en riktig fin påskehelg til deg og dine :)

Back
Topp