Skravletråd Mars!

Jeg titter innom nå :p Bare en liten liten tur :) Siden vi reiser på hytta i morgen ;) Bra dere fikk varene i dag da :) Siden det ble snop i går :p Det er så koselig å ha litt alene tid med de små :) N var med meg på jobb i dag og det var veldig hyggelig, satt så fint og tegnet :)
Så gøy med nye klær :) Åssen type bukse ble det? Har lagt inn strikkebestilling til mamma om ønske om hentesett til lillebror når vi skal hjem fra sykehuset :)
Kos dere :D hørtes ut som en koselig dag :)
ImageUploadedByBV Forum1458774052.846816.jpg
Denne :) han kommer jo slutten av juni så blir den og denne bodyen
ImageUploadedByBV Forum1458774086.009471.jpg
Den er mørkere i virkeligheten :)
Så strikker mamma jakke og lue + de baby bootsene her
ImageUploadedByBV Forum1458774123.381524.jpg
De i midten :) koselig med hentesett :D

Så irriterende. Nei godt dere sa opp. Men du har vært veldig tålmodig som har holdt ut så lenge.
Ville egentlig flytte i fjor sommer men da lovet han at han skulle bli ferdig med uteområdet og at de skulle ha ferdigstillelse i September. Venter enda på begge deler

Ville egentlig flytte i fjor sommer men da lovet han at han skulle bli ferdig med uteområdet og at de skulle ha ferdigstillelse i September. Venter enda på begge deler
Aaah! Høres ut som en veldig treg utleier som lover og lover men aldri får ut fingeren :p

God morgen jenter

Endelig tilbake til Norge. Etter en lang dag i Sverige. Hvet ikke hvem som var verst lille L eller gubben. Men med en gang vi var tilbake over grensa hadde begge gutta gått tilbake til sitt normale seg...lol:)
Velkommen hjem fra utlandet:P
Handlet du noe?

God morgen :) en stille morgen her hos oss, frøkna sover og jeg sitter å glor :P Ha en fin dag alle sammen :)

Back
Topp