~.:[Skravletråd]:.~

Så gøy med salg og å få ting vi trenger til 25%. I tillegg fikk jeg bilstol til halv pris selv om det tilbudet ikke skulle være før i neste uke en gang:).
Gøy å handle:) bestilte meg bæresjal i går, orket ikke å vente lenger:p det var litt rabatt.

Føler meg vel i dag:) bare litt trøtt i øynene. Har fått ordnet et par ting, og spist ganske sunt i dag. Er på jobb, frisk og rask. Gleder meg til å komme hjem i kveld:)

Jeg er syk.
Sovet ekstremt dårlig natt, vært oppe flere ganger. Samt frøkna sov veldig dårlig i natt..

Vondt i halsen og kroppen.
Foreløpig ikke kommet meg ut av senga..

Jeg er syk.
Sovet ekstremt dårlig natt, vært oppe flere ganger. Samt frøkna sov veldig dårlig i natt..

Vondt i halsen og kroppen.
Foreløpig ikke kommet meg ut av senga..
God bedring:/

Igår kjente mannen at lillegutt sparket 5 ganger :)
Meeeen lillegutt ligger slik at han kun sparker i blære området... :p han ligger og sparker der nå også..
Kan han ikke snu seg snart :p

Ang uker.. sier dere at dere er i uken dere går inn i eller uken dere er i?
Altså jeg er 22+5 idag,ville dere sagt dere var i uke 22 eller 23..? :)

Ang uker.. sier dere at dere er i uken dere går inn i eller uken dere er i?
Altså jeg er 22+5 idag,ville dere sagt dere var i uke 22 eller 23..? :)
Du er i uke 23 da, mener jeg. Men merker at jm og legen sier uketallet som er fullgått. Så det er vel kanskje det som er riktig:p

Du er i uke 23 da, mener jeg. Men merker at jm og legen sier uketallet som er fullgått. Så det er vel kanskje det som er riktig:p

Ja, står liksom uke 23 på appen men 22+5 i parentes hehe..
Og på onsdag er jeg 23+0 , men står da uke 24. Og 16 uker til termin som stemmer godt med 23.mars og 23.juli hehe.. så da stemmer det liksom å "ligge 1 uke i forkant" plutselig hehe

Ja, står liksom uke 23 på appen men 22+5 i parentes hehe..
Og på onsdag er jeg 23+0 , men står da uke 24. Og 16 uker til termin som stemmer godt med 23.mars og 23.juli hehe.. så da stemmer det liksom å "ligge 1 uke i forkant" plutselig hehe
Når du er 23+0 går du inn i den tjuefjerde uken , og derfor står det 24. Mao er du 23 fullgåtte uker, og begynner på tjuefjerde... Da er du jo forbi 23 uker. :) håper det var mer forklarende :p

Når du er 23+0 går du inn i den tjuefjerde uken , og derfor står det 24. Mao er du 23 fullgåtte uker, og begynner på tjuefjerde... Da er du jo forbi 23 uker. :) håper det var mer forklarende :p

Åååå ja, det var det :) takk ! :) <3

Igår kjente mannen at lillegutt sparket 5 ganger :)
Meeeen lillegutt ligger slik at han kun sparker i blære området... :p han ligger og sparker der nå også..
Kan han ikke snu seg snart :p

Jeg lærte en stilling på yoga for gravide som gjør så babyen flytter seg oppover ... den heter skulderstilling:

Last edited:
Når fødsel nærmer seg kan man gjøre stillingen hver dag og sånn få babyen til å legge seg riktig og feste hodet :) så den skal altså hjelpe for å unngå setefødsel. Yogalæreren min sa i alle fall det, men nå da jeg lette etter den linken leste jeg litt her og der, og så at noen steder står det at man ikke skal gjøre denne i sent stadie av graviditet ... men fant også steder der den var anbefalt for gravide. Tja, ikke vet jeg!

Last edited:
Når fødsel nærmer seg kan man gjøre stillingen hver dag og sånn få babyen til å legge seg riktig og feste hodet :) så den skal altså hjelpe for å unngå setefødsel. Yogalæreren min sa i alle fall det, men nå da jeg lette etter den linken leste jeg litt her og der, og så at noen steder står det at man ikke skal gjøre denne i sent stadie av graviditet ... men fant også steder der den var anbefalt for gravide. Tja, ikke vet jeg!

Hehe uansett så var det en stilling jeg umulig kan klare :p . Men han ligger nå fortsatt og sparker meg nedover i blæra så flott det :p

Du trenger ikke bøye såå drøyt som han i videoen! Bare løfte rumpa til ryggen er rett holder lenge :)

Haha åja :) da kan jeg jo kanskje klare det :p
Men det er ikke farlig for lillegull :)?

Vært og hilst på huleboeren igjen idag på ny ul:-). Blir fulgt opp ekstra dette svangerskapet med ul. Alt sto bra til og han vokser og legger på seg som han skal:-)

Haha åja :) da kan jeg jo kanskje klare det :p
Men det er ikke farlig for lillegull :)?
Kan aldri tenke meg at det å lene seg litt bakover i en slags nedoverbakke kan skade? Men jeg har jo ikke peil, og vil ikke garantere noe her ... man hører jo folk si at man ikke skal gjøre ditten og datten uten instruktør. Jeg gjør det, da. Og ville heller ikke tenkt på det selv om jeg ikke hadde tatt et kurs. Hør med jordmor hvis du vurderer det og er usikker, kanskje?

Back
Topp