Er du en planlegger?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Skriver du ned og planlegger langt frem i tid?
Er ferieturene for sommeren bestilt?
Begynt på julegaver allerede?

Skriver ned alt på lister og er avhengig av lapper/almanakk?
Handlet inn klær til ungene for neste sesong?
osv osv..

Jeg er visst nesten litt for mye liste- og planleggingsmenneske i følge mannen:P

Hehe, samme her. Planlegger langt frem i tid og skriver mye lister. Tror samboern syns det er litt i meste laget :joyful::p

Sånt liiiker jeg :D

Har visst begynt mes det, spesielt i graviditeten, nå har jeg glemt og skrive lister:P haha

Her tar eg alt på sparket,mn når det er store begivenheter som dåpen og sånn var listen nedskreven 2 månader i forveien :P

Nope, nope, nope. Tar det meste på sparket. Kan lett pakke dagen før vi reiser på to uker ferie :p

Jeg har lister for ALT.
Det er stort sett det siste jeg gjør før jeg sovner; lager "to do-liste" for dagen etter. :P

Jeg liker å planlegge ting, men jeg passer på å ikke la det ta over hele livet mitt, så jeg tvinger meg selv til å ikke planlegge alt ned til den minste detalj. :)

Nei, vil ikke påstå det... Pakker som regel dagen før vi reiser på ferie feks..
Bruker litt lister nå, men det er bare fordi jeg knapt husker hva barna mine heter.. Helt håpløs..

Nei. Jeg er spontan og mangler litt innpulskontroll. Skulle ønske jeg kunne vært litt mere planlegger. ☺
Her har halve familien adhd :p

Har mine perioder hvor jeg er flink til å planlegge og organiserer ting ordentlig.. Og da gir deg seg, eller det blir lagt til side da min familie tar det litt som det kommer :)

Back
Topp