God påskeferie!!30 minutter til jeg drar til fysio og etter det er det påskeferie![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God påskeferie!!30 minutter til jeg drar til fysio og etter det er det påskeferie![]()
Må planlegges litt her ogsåDa er det vel på tide å tenke på påske, for nå er dåpen over. Gårsdagen gikk også med for da hadde vi etterselskap, men nå er det over.
Påskemat må vi tenke på.
Vi skal ikke reise noe sted, så den er grei, men må ha mat i hus. Og det er vel tid for å finne frem påskepynt
Har jo ikke dethehe joa...men ike godt av all den dritten uansett.![]()
Nei, tenke seg til. En fullammet baby på tre mnd får ikke snop!!!
Jeg får spise ekstra mye så får hun det i melka ;-)
Er bare mannen som starter tirsdag men han vil hjem ..
Det synes jeg du skal
Vi skalha wok
Godt det ikke bare er meg.Må planlegges litt her også![]()
Så dumthåper snuppa er bedre i morgen!
Ja, ikke sant det er en topp løsning?Ja det er jo skandale :O
Men veldig god løsning med at du spiser ekstra mye snop da![]()
Her blir det spaghetti bolognese i dag, må ha noe enkelt og rasktHar så lite lyst på middag i dag.
Skal ha laks med crème frâiche, erter og pasta.
Hva skal dere ha?
Ja, ikke sant det er en topp løsning?![]()
Yes det har hanHar kb fri tirsdag han og?
Har pyntet litt hver dag siden lørdag her nå, men nå ser det ut som vi reiser bort på torsdag!Jeg har funnet frem posen med påskepynt så den er klar, men orker ikke i kveld.
Handling til påsken tar jeg i morgen ettermiddag
Sikkert det for han... jeg skal trekke tannSå deilig da![]()
Er bolognese raskt?Her blir det spaghetti bolognese i dag, må ha noe enkelt og raskt
Det kan være raskt for dem av oss som ikke lager maten fra bunnen.Er bolognese raskt?
Nå har jeg aldri laget det, men hadde fått det for meg at det var noe som egentlig skulle koke i lang tid![]()
He he takk. Gleder meg ikkeUff stakkars deg![]()