Hvertfall hvis man har naboer i blokkAlltid en glede å sitte å vente på en klesvask før man kan legge seg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvertfall hvis man har naboer i blokkAlltid en glede å sitte å vente på en klesvask før man kan legge seg![]()
Ikke jeg heller, i såfall skulle det vært 71* nord hvis jeg skulle valgt etJa :/ men har gode og morsomme minnerikke sant
oi herregud
jeg hadde nok hatt ett stort hengefjes selv
ville aldri meldt meg på TV program, herregud noe så kleint
![]()
Ikke så rart det, hun er jo bare litt over 2 årIkke santhun vil sitte der, men hun klarer ikke bæsje der enda. Det er skummelt
Så gøy daLært meg å hekle![]()
Er dere fortsatt på sykehus?Merker at meg og frøkna ikke har lik kroppstemperatur akkurat nå: hu ligger i trusa og svetter med vinduet åpent og jeg sitter med bukse og genser under dyna fordi hu har vinduet åpent![]()
Samme herIkke jeg heller, i såfall skulle det vært 71* nord hvis jeg skulle valgt etMen nå verker det sånn i kroppen så nå må jeg legge med ned
God natt !
![]()
I morgen er dagen!Men jeg har trua, og i morgen er nok dagenhåper jeg for onsdag må jeg få gjort noen ærend Haha
JeppIkke så rart det, hun er jo bare litt over 2 år![]()
Hvertfall hvis man har naboer i blokkda får jeg skyldfølelse når sentrefuga starter
![]()
Er dere fortsatt på sykehus?![]()
I morgen er dagen!
Huff ikke gjør det daJa jeg har virkelig truaer faktisk redd jeg begynner å grine om vi ikke får hjem i morra
![]()
Men skjønner om du ikke klarerJeg skal prøve å la Vær![]()
Yey 8 familiee blir vi som skal på fotballtur
Til sverigeSå gøy dahvor skal dere på tur hen?
Men skjønner om du ikke klarer
Til sverige![]()
ja skrev du ikke noe om uhøffelig ?Så kjipt??
ja det er greit å kunneSå gøy da![]()
Så morroYey 8 familiee blir vi som skal på fotballtur