Hehe, ja hva man gjorde da man var småKanskje detjeg drakk sjokomelk på tåteflaske på skolen
ja ikke sant
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ja hva man gjorde da man var småKanskje detjeg drakk sjokomelk på tåteflaske på skolen
ja ikke sant
![]()
Haha her ogHehe, ja hva man gjorde da man var småHusker jeg og venninna mi gjemte smokkene hos hverandre så når vi var på besøk så satt vi sammen og sutta på de i smug
![]()
Deilig å få ryddet littLitt av hvert
Sykler
sparkesykkel
slalomsko
Osv
så klartJaja alt for husfreden om jeg ikke er i form Haha![]()
Ja veldigVelkommen hjem
Hatt det fint?
Jeg må vente på en klesvaskVurderer å køye
Har prøvd i mange år uten at de bryr seg gittDu får prøve å smitte over din glede ved klesvask da vettu![]()
God påske til deg ogsåGod påske alle sammen![]()
Jepp, og når vi møtes den dag i dag så er det gøy å mimre tilbake på alle de morsomme tingen vi gjordeHaha her ogherregud det må man jo bare le av i etter tid
![]()
Har prøvd i mange år uten at de bryr seg gitt![]()
Ikke santJepp, og når vi møtes den dag i dag så er det gøy å mimre tilbake på alle de morsomme tingen vi gjordeBlir gøy når jenta mi skal skape morsomme minner, og høre om mine
![]()
Jeg kom på at min er ferdig !Jeg må vente på en klesvask![]()
Så kjipt??så kjipt
ja det må de jo
På hytta tror jeg
Æsj daJa det gjør jeg ogSier jeg mens jeg ser på væsketilførselen hun ligger med pga for lite inntak og høy feber
![]()
Oh yes det er detDeilig å få ryddet litt![]()
Det liker du velJeg må vente på en klesvask![]()
Æsj da![]()
Nei uff, det et kjipIkke santjeg mistet kontakt med henne jeg, og husker ikke etternavnet hennes
men han fra idol timian han var naboen min i kr.sund hehe rart å tenke på
![]()
Jeg må vente på en klesvask![]()
Ja :/ men har gode og morsomme minnerNei uff, det et kjipBra du sitter igjen med gode og morsomme minner da
![]()
Så gøy, plutselig ser man sin nærmeste nabo på TVMin gamle nabo var med på luksusfellen en gang, og da Halgeir spurte hva hun brukte pengen på tok hun seg på puppa og sa" disse" da måpa han fint med munnen og øyenbryna
![]()
![]()