Skravletråd Mars!

Hehe, ja hva man gjorde da man var små :D Husker jeg og venninna mi gjemte smokkene hos hverandre så når vi var på besøk så satt vi sammen og sutta på de i smug :D
Haha her og :D herregud det må man jo bare le av i etter tid :p

Jepp, og når vi møtes den dag i dag så er det gøy å mimre tilbake på alle de morsomme tingen vi gjorde :) Blir gøy når jenta mi skal skape morsomme minner, og høre om mine :)
Ikke sant :D jeg mistet kontakt med henne jeg, og husker ikke etternavnet hennes :( men han fra idol timian han var naboen min i kr.sund hehe rart å tenke på :p

Ikke sant :D jeg mistet kontakt med henne jeg, og husker ikke etternavnet hennes :( men han fra idol timian han var naboen min i kr.sund hehe rart å tenke på :p
Nei uff, det et kjip :( Bra du sitter igjen med gode og morsomme minner da :)
Så gøy, plutselig ser man sin nærmeste nabo på TV :D Min gamle nabo var med på luksusfellen en gang, og da Halgeir spurte hva hun brukte pengen på tok hun seg på puppa og sa" disse" da måpa han fint med munnen og øyenbryna :D :p

Nei uff, det et kjip :( Bra du sitter igjen med gode og morsomme minner da :)
Så gøy, plutselig ser man sin nærmeste nabo på TV :D Min gamle nabo var med på luksusfellen en gang, og da Halgeir spurte hva hun brukte pengen på tok hun seg på puppa og sa" disse" da måpa han fint med munnen og øyenbryna :D :p
Ja :/ men har gode og morsomme minner :) ikke sant :) oi herregud :p jeg hadde nok hatt ett stort hengefjes selv :p ville aldri meldt meg på TV program, herregud noe så kleint :p

Back
Topp