Det var det jeg sa, kan være mange grunner til detDet har de ikke lov å si, men det kan være mangt. Det er hvertfall ikke greit at han slår hun og det har de fått beskjed om
Greit er det ikke men han er likevel ikke slem. De lærer etterhvert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var det jeg sa, kan være mange grunner til detDet har de ikke lov å si, men det kan være mangt. Det er hvertfall ikke greit at han slår hun og det har de fått beskjed om
Skal detJa da hadde jeg bare prøvd med bukse i starten jeg om jeg skulle gjort det igjenFår gjøre det på nestemann som kommer i september når han blir stor nok
Er det jeg tenker også, hun må føle seg klar og ikke presset til å slutte med det på natta
har litt av samme problemer med smokk også, prøve å avvende den også på natta.. Noen erfaringer der eller? Tips?
He he du fortjener husmorferieNei venter fortsatt på en del prøvesvar, så håper de kommer i morgen. Jeg vil hjem nå, og dessuten så er det snart påskeferie så håper man kan få med seg detjeg trenger hvertfall ferie nå kjenner jeg Haha
![]()
jaja så klart![]()
Grytelapp til å begynne med
Kjenner meg igjen der jaHar hoppet i køya men sover ikke
måtte sende en mail og svare på noe på fb
Alltid noe som må gjøresKjenner meg igjen der ja![]()
He he du fortjener husmorferie
Var det jeg fryktet litt, litt arvelig å kanskje ? Brukte den til jeg var 6 årSkal detnei å presse de gjør bare ting mye verre så hun må slutte selv
hmmm det er jo noen som ikke er klare for det. Kan hende hun føler det er kos og at den ikke kan erstattes. Jeg følte det sånn og brukt smokk til 4/5 år på natta :O
Krysser fingrene for svar, at frøkna spiser og drikker osvJa å ta med seg bare småen å besøke ei venninne blir jo skikkelig luksus etter denne ukaså nå gjenstår det bare de dumme prøvesvarene og at ungen er bra nok og drikker nok til at vi kan få reise hjem
om ikke vi kommer hjem senest onsdag får ikke mamma og stefaren min ferie heller, da de har lillebror
![]()
Krysser fingrene for svar, at frøkna spiser og drikker osv
så kjiptAh hun ene som hentet påskeegg var så utrolig takknemlug
ja det må de joMen hadde det hvert motsatt så hadde hun vel fått vilja si da og![]()
På hytta tror jegHvor har det blitt av mirell?
så kjipt
ja det må de jo![]()
På hytta tror jeg
Ja ikke så verstHerlig da!![]()
Kanskje detVar det jeg fryktet litt, litt arvelig å kanskje ? Brukte den til jeg var 6 årså jeg tenker at det kan være fare for at hun vil gjøre det også
men igjen, så vil jeg ikke tvinge hun men kanskje prøve å redusere det litt og forklare hun at hun kan prøve, så får hun en belønning med noe aktivitet vi kan finne på
![]()
Herlig tradisjon med kjole som går i arvJa, og ellers som mamma sier står jeg fritt til å låne den bort til andre som måtte ville ønske det. Men ellers spare til neste generasjon ja
God bedring til snuppaJa det gjør jeg ogSier jeg mens jeg ser på væsketilførselen hun ligger med pga for lite inntak og høy feber
![]()
Hva er det du sier?!Eldsten har vært så rar i det siste.
Fikk endelig ut av han hva som plager han.
Han er fremdeles lei seg for de guttene som slo og sparket han på lekeland når han feiret bursdagen sin det for 1,5 uker siden
Er ordentlig trist nå