Skravletråd Mars!

Men man er fortsatt ukke slem er mitt poeng ;)
Selv om barn slår så er de ikke slemme
Jeg mener han er slem mot henne. Men småbarn skjønner ikke sånn det vet jeg :) er bare ufint av han ... Han bare går bort til en å slår barnet mitt i ansikt eller i ryggen. Har sett det

Jeg mener han er slem mot henne. Men småbarn skjønner ikke sånn det vet jeg :) er bare ufint av han ... Han bare går bort til en å slår barnet mitt i ansikt eller i ryggen. Har sett det
Ja men er jo ikke slem
tror du ett lite barn tenker at nå skal jeg være slem å slå noen?
For mange handler det feks om dårlig språk

Merker at meg og frøkna ikke har lik kroppstemperatur akkurat nå: hu ligger i trusa og svetter med vinduet åpent og jeg sitter med bukse og genser under dyna fordi hu har vinduet åpent :P

God påske til deg også :) Planer for påsken?
Jeg og kjæresten reiser til Stokkøya på sommerhuset til svigerforeldrene mine imorgen. Og der blir vi hele påska. Veldig godt å bare slappe av!
Enn du? Jobbe eller dra bort? :)

Ja men er jo ikke slem
tror du ett lite barn tenker at nå skal jeg være slem å slå noen?
For mange handler det feks om dårlig språk
Han har visst litt sinne problemer sier de i barnehagen

Spent på bleieslutt til N jeg. Vi lar henne sitte på do når hun spør. Og hun er veldig opptatt av det. Så skal snakke med bhg om dette etter ferien siden det blir kanskje litt stress for de midt i ferien :p
Ååå :) Spennende tid :) :) :) Husker jenta vår begynte med det, hun var så ivrig på å slutte at hun begynte å gråte når hun fikk på bleie på dagen, så da var det bare å slutte på flekken og informere de i bhg om at hun ville gå på do ;) Hadde ikke investert i noen truser en gang, siden det skjedde så og si over natten,så hun måtte låne en av meg som var for liten til meg og alt for stor til hun :D

Jeg og kjæresten reiser til Stokkøya på sommerhuset til svigerforeldrene mine imorgen. Og der blir vi hele påska. Veldig godt å bare slappe av!
Enn du? Jobbe eller dra bort? :)
Å deilig! Er det snø eller vår vær der nå? Vi skal også bare slappe av på hytta til svigers, som ligger i Bø i Telemark og men vi skal være der med de :) Skal nok jobbe i morgen også er det halv dag på Onsdag, så da blir det påske fra da ;) Har hamstret appelsiner som jeg skal ha med meg ned/bort dit :) Er jo så enorm priskrig nå, bare 2,90kr kg :o

Back
Topp