Vogn

Dreamy

Elsker forumet
Junibarna 2015
❤ Aprilbarna19 ❤
Har plutselig fått vogndilla :-P
Så derfor lurer jeg på hvilken vogn har du, og hva er du fornøyd/ikke fornøyd med? :-)

Simo duo ❤️
Emmaljunga nitro city
Scooter

Hatt simo sportsvogn
Reisetrille
Quinny zapp/zapp xtra
Acta graco mirage (elns)

Har Emmaljunga edge duo, med svingbare framhjul, luftdekk. Fornøyd med det meste, men låsen på de svingbare hjulene tok kvelden etter ett halvt år :/ Liker at vogna er så lun, føler hun er godt beskyttet for vær og vind inne i den. Også er den veldig god å trille! Minuset må være at den tar hinsides stor plass både i gangen og i bilen...

Emmaljunga Edge hjemme, Stokke scoot liggende i bilen og en Britax i campingvogna. De to første er 15 mod og Britax'n 16. Veldig fornøyd med alle til sitt bruk Er jo alt for mange fine vogner Har så lyst på en Stokke trailz.. Får se til sommer'n ;0)

Har bumbleride indie 4 til hovedvogn og Stokke scoot som ligger i bilen. Litt usikker på om vi skal kjøpe en brukt vogn som sovevogn i barnehagen.

Det eneste jeg savner på Bumbleride er at den kan være vendt mot den som triller når man går over til sportsdelen, og det var derfor jeg kjøpte scoot til å ha i bilen. Også er scoot litt mindre sammenlagt, den har de få cm mindre i bredde enn bumbleride slik at den får plass ved siden av hundeburet i bagasjerommet

Emmaljunga Edge hjemme, Stokke scoot liggende i bilen og en Britax i campingvogna. De to første er 15 mod og Britax'n 16. Veldig fornøyd med alle til sitt bruk Er jo alt for mange fine vogner Har så lyst på en Stokke trailz.. Får se til sommer'n ;0)

Hvilken Britax vogn har du? :-)

Så herlig :-) er du fornøyd?
Ja. Positivt overrasket! Når jeg kjøpte den, så tenkte jeg at den holder vel kanskje som ekstra vogn.. Litt negativt innstilt.. Men nå har jeg fått testa den ut i helga, og den er helt super. Nesten så det blir litt trist å reise fra den etter endt påskeferie... Men jeg tror ikke gubben er enig i at den skal være med hjem... Den skal jo være "camping-vogn". Kan anbefale vogna :0) Kjøpte den på lekmer.no. God pris!

Ja. Positivt overrasket! Når jeg kjøpte den, så tenkte jeg at den holder vel kanskje som ekstra vogn.. Litt negativt innstilt.. Men nå har jeg fått testa den ut i helga, og den er helt super. Nesten så det blir litt trist å reise fra den etter endt påskeferie... Men jeg tror ikke gubben er enig i at den skal være med hjem... Den skal jo være "camping-vogn". Kan anbefale vogna :0) Kjøpte den på lekmer.no. God pris!

Så bra at du er fornøyd! ;-) kan jo brukes hjemme hvis dere bruker hjemmevogna i bhg til høsten? :-)

Så bra at du er fornøyd! ;-) kan jo brukes hjemme hvis dere bruker hjemmevogna i bhg til høsten? :-)
Ha ha.. Nei så trist blir det ikke å reise fra den ;0) Den kan IKKE sammenlignes med en dyrere og mer ordentlig vogn. Ville aldri hatt den som eneste vogn. Men som ekstra vogn på camping er den fin. Edge'n må nok alltid være hjemme hos meg. Har sett på Emmaljunga Scooter til barnehagevogn. Disse koster ikke mer enn 3000kr og er visstnok gode til sovevogn. Så skal få kjøpt en slik før barnehagestart. Er så glad hver gang jeg finner en grunn til å kjøpe en vogn til :0) Nå leter jeg etter en unnskyldning for å få kjøpt en trailz .. He he..

Last edited:
Ha ha.. Nei så trist blir det ikke å reise fra den ;0) Den kan IKKE sammenlignes med en dyrere og mer ordentlig vogn. Ville aldri hatt den som eneste vogn. Men som ekstra vogn på camping er den fin. Edge'n må nok alltid være hjemme hos meg. Har sett på Emmaljunga Scooter til barnehagevogn. Disse koster ikke mer enn 3000kr og er visstnok gode til sovevogn. Så skal få kjøpt en slik før barnehagestart. Er så glad hver gang jeg finner en grunn til å kjøpe en vogn til :0) Nå leter jeg etter en unnskyldning for å få kjøpt en trailz .. He he..

Hehe, okai da så :-P Jeg har nettopp funnet en unnskyldning for å kjøpe vogn, og ny vogn ble det jaggu i dag:-P

Hva ble det? Og er det en unnskyldning jeg også kan bruke kanskje? ;0)

Det ble Bumbleride Indie, gleder meg til å ta den i bruk i morgen :-D
Unnskyldning var flere:
Han sitter ikke så godt i vogna vi har.
Den er mye lettere, -6kg :-o
Den har et svingbart fremhjul, som kan låses. Supert på butikk eller shopping, pluss at drn kan jogges med ;-)

Back
Topp