Ammeinnlegg

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hvilke ammeinnlegg bruker du?

Jeg liker best natusan sine, men så var de tom på butikken i går...lat som jeg var gadd jeg ikke gå til den lenger vekke...så da kjøpte jeg rema 1000 sine...

Syns det virker som de absorberer dårligere og tar mindre melk...så det var dårlige greier syns jeg:P

Jeg liker libero sine best. Rema1000 sine lekker igjennom hos meg :-p Har ikke prøvd natusan.

Jeg bruker rema 1000 :) Syns de er helt greie! Jeg lekker ikke spesielt mye :) Bytter hver morgen etter dusjen :)

Jeg liker libero sine best. Rema1000 sine lekker igjennom hos meg :p Har ikke prøvd natusan.

Ok, her lekker libero hos meg...men ikke natusan...og rema1000 ser visst ut til å lekke også:P

Jeg bruker rema 1000 :) Syns de er helt greie! Jeg lekker ikke spesielt mye :) Bytter hver morgen etter dusjen :)
Aha, så greit! Her ser ikke de ut til å holde:P
Trenger faktisk ikke bruke ammeinnlegg :O lekker veldig sjeldent og om jeg gjør er det på natta..
Åh, heldig! Her er det et must:P kan lekke som en sil :P

Ok, her lekker libero hos meg...men ikke natusan...og rema1000 ser visst ut til å lekke også:p

Aha, så greit! Her ser ikke de ut til å holde:p

Åh, heldig! Her er det et must:p kan lekke som en sil :p

Hehe jeg syns rema sine var veldig like som libero jeg da :) de sier jo at remableiene lages på libero sin gamle bleiemaskin, kanskje det samme er for innleggene?? i så fall er det jo ikke rart de ikke holder hos deg hvis du ikke kan ha libero :)

Jeg syns libero eller Medela sine er best. De fra Natusan er så små, dekker jo ingenting :p

Jeg syns libero eller Medela sine er best. De fra Natusan er så små, dekker jo ingenting :p

Hehe ja , stemmer de er mindre...men passer eplekartene mine bra:p og de er tykkere, syns jeg i alle fall.

Hehe jeg syns rema sine var veldig like som libero jeg da :) de sier jo at remableiene lages på libero sin gamle bleiemaskin, kanskje det samme er for innleggene?? i så fall er det jo ikke rart de ikke holder hos deg hvis du ikke kan ha libero :)

Aha stemmer det er det jo ikke rart nei...:)

Min favoritt er Libero sine. Synes rema sine er for stive og harde, og natusan sine alt for små. Kjøpte noen i bomull og silke, de var veldig gode å ha på, men gjorde ikke helt jobben sin... Kjipt med to våte sirkler frempå t-skjorten

Libero funker best for meg. Liker ikke Natusan eller rema sine, medela er OK.

Har brukt rema sine hele tiden, synes de er mest behagelige.

Det var en av tingene jeg likte med dem, at de ikke dekket mer enn nødvendig. :P
Vi er forskjellige tydeligvis, hehe..

Merker ikke forakjell bruker det kanskje 5 ganger i uka max! Bare når jeg er ute av døra og vet at jeg akal amme at jeg trenger :-P beuker som regel bare et innlegg og siden jeg bare lekker når jeg ammer ! :-)

Heldige dere som ikke lekker :) Utdrivningsrefleksen settes plutselig i gang hos meg i tide og utide :p derfor må jeg ha innlegg som holder tett. Tester nå natusan sine, de har gått greit til nå ;) Libero liker jeg fortsatt best, de inneholder gele slik som bleiene og det liker jeg for det hindrer at det lekker gjennom :D

Bruker Philips Avent. Det var det de hadde på apoteket rett før stengetid på lille julaften når jeg plutselig trengte det :happy: veldig fornøyd med de så har ikke prøvd noe annet

Bruker libero eller natusan, men lekker ikke så mye lenger som jeg gjorde :P

Jeg bruker Natusan. Liker at de er formet, for ligger de på rett plass. I tillegg synes jeg ikke de kjennes våte ut selv om jeg lekker mye. Bruker alltid ullinnlegg i tillegg. Philips avent sine var også gode, Medela også. Rema sine var dårlige greier - kjennes våte ut og sklir vekk fra plassen sin.

Back
Topp