Veldig lov! Mem så våkna frøkna da og vil ha mat. Så ikke lagt meg til å sove helt enda daDet er lov![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig lov! Mem så våkna frøkna da og vil ha mat. Så ikke lagt meg til å sove helt enda daDet er lov![]()
Det tror jeg påSenga var fantastisk i kveld kjenner jeg
Hehe, stakkars tenner! Men snop og brus er godt daJeg ogmen selv etter kveldsstell må jeg spise snop og brus. Stakkars tenner haha
Skal dere langt?Har drevet å sjekket litt for en sosialtur med fotballaget. Gleder meg !
Lykke til hos gynSier god natt og sov godt![]()
Vet ikke om jeg rekker innom her før gyn i morgen, så skal jeg møte bestevenninnen min så det blir vel på kvelden da. Titter innom kanskje inne mellom![]()
Enig!!Senga var fantastisk i kveld kjenner jeg
Litt trøtt jeg og, da jeg trodde at det sto "later meg jeg"Veldig lov! Mem så våkna frøkna da og vil ha mat. Så ikke lagt meg til å sove helt enda da
Håper på at det går fortere enn to timer da Tusen takkjeg var og er utrolig nøye på min, leser og googler og ser på bilderfor å se om jeg har gjort riktig
God nattlykke til hos gyn
Tusen takkSov godt ! lykke til i morgen og kos deg!![]()
Ja :O haha de får tåle det litt over 3 mndHehe, stakkars tenner! Men snop og brus er godt da![]()
Tusen takkLykke til hos gynog god natt
![]()
Skal du sove nå?Enig!!
Til sverige er det ut somSkal dere langt?
Gikk fint
Morkaka har flyttet seg og ligger nå på fremre veggcystene hun hadde på hjernen er også vekk, dobbel hurra
og hun var litt stor,noe som passer meg perfekt
![]()
Ja det er helt herlig!!!!!Jaaelsker gleden i blikket når hun klarer noe nytt
![]()
Hih jeg strikker jeg oghva strikker du?
ser koselig ut sa!Gubben mente jeg måtte finne meg en ny hobby, så han kjøpte en fargeleggingsbok som har små detaljer, så nå er det farging for harde livet![]()
Øh!!! Hadde blitt veldig skeptisk!Nei, jeg er også veldig skeptisk til det der... Hadde en fra sector alarm på døra som prøvde å selge meg alarm og han sa når han sto å forklarte at "det er enklere om jeg kommer inn".Var alene og det kom ikke på tale om han skulle inn til meg. Så da var det takk og farvel!
Så mye på det før, og de jeg ikke fikk med meg så jeg på nettet. Var veldig avhengig av å se på unge mødre danmark en periode :d
Ligger flat i sofa og skal legge meg nå![]()
Lett som en plett![]()
Ja det ble litt avhengighetsskapende det fargeleggingsgreieneser koselig ut sa!
Øh!!! Hadde blitt veldig skeptisk!
Har på serieopptak jeg!! Morsomt å se på!
God morgenGod morgen alle sammen! Ser dere har skravlet litt siden sist jeg var innom denne tråden Hehe
Ha en super fin dag alle sammen![]()
God morgenGod morgen alle sammen! Ser dere har skravlet litt siden sist jeg var innom denne tråden Hehe
Ha en super fin dag alle sammen![]()