Ikke jeg, eller jeg hsr ogaå men det er vanlig. Men tuppa hadde noen vanncyster på hjernen ved oul, og de var vekk i dagSå bra det gikk bra! Hvilke cyster har du hatt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg, eller jeg hsr ogaå men det er vanlig. Men tuppa hadde noen vanncyster på hjernen ved oul, og de var vekk i dagSå bra det gikk bra! Hvilke cyster har du hatt?
Så gøy, får jeg se?Ja å kjøpt en
Skjønner.Det er jobb på de, men bare ikke enda. Noen ganger er det sånn i byggbransjen og denne gangen var den han. Han har sluppet unna alle andre ganger så vi så det komme selv om det var sjokk
Det er jo bra daNoen og førti, tror jeg det var![]()
Godt å høreGikk fint
Morkaka har flyttet seg og ligger nå på fremre veggcystene hun hadde på hjernen er også vekk, dobbel hurra
og hun var litt stor,noe som passer meg perfekt
![]()
JaaHihi...liten klatremus![]()
Herlig alder![]()
Hih jeg strikker jeg ogStrikkepinner i hendene og kvikklunsj.. Elsker priskrigen!!!hva gjør dere?
Han og kompisen ble permittert samtidigSkjønner.![]()
Skjønner. Ville blitt noe stresset selvHan og kompisen ble permittert samtidigkompisen hans ble drit stresset stakkars
5. NovemberÅåå, så koselignår er bryllupet?
ÅÅhh så deilig ! Fint vær hele tiden? Hvor varmt var det?Alt topp
Tilbake til hverdagen etter en herlig ferieuke med mannen!
Bra med dere?![]()
Han har tvillinger og en sønn så skjønner han godtSkjønner. Ville blitt noe stresset selv
Akkurat satt meg ned i sofaen for finale i kakekrigenStrikkepinner i hendene og kvikklunsj.. Elsker priskrigen!!!hva gjør dere?
Hva har du spist nå?Så altfor mett:-/
Så deprimerendeFin vår vi har!
![]()
Dag 2. Det fortsetter å snø..konstant..hele døgnet
Taco hørtes jo godt utJeg får taco idag.
Jeg er syk og har vondt i halsen. Har ikke lyst på taco![]()
Jeg har selvsagt troen på degKanskje jeg skal få det til likevel![]()
Det var godt å høreJeg har selvsagt troen på deg![]()