Visste ikke de hadde foreldremøte på idretter![]()
Har på fotballen vi og. Men ikke på dans og svømming
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Visste ikke de hadde foreldremøte på idretter![]()
Får man høyt nok blodsukker vil det bli skilt ut som sukker i urin. Så da vil man merke det når man tar urinstix. Men er jo ikke så ofte man tar det. Merker det nok litt raskere på belastningen om noe er i gjære.. Men samtidig kan man ha fin belastning i uke 28 og utvikle dia i uke 32...Okei. Litt skummelt om man har det uten symptomer da:/
Absolutt.hun her er sånn at alt endrer seg over nattaviser ingen tegn til å f.eks åle en lørdag. Søndagen etter et hun plutselig ålt tvers over stua
![]()
Jaa :/ spiser jo ingenting snop eller brus eller noe sånt heller. Aldri
Har 14.7 kg igjen til matchvekta mi som jeg trives i![]()
Så kjedelig :-/. Jeg skal gjennom det igjen i april :-/Laaaang dag med ny runde glukosebelastning. To timer har aldri gått så tregt før![]()
Synes første gangen var så fin, for var så trøtt at jeg sov meg gjennom de to timeneSå kjedelig :-/. Jeg skal gjennom det igjen i april :-/
Hvordan gikk det?Venter på ultralyd timen minmannen er med å skal få se tuppa ♡
Det er så kjedelig!!! Satser på bra resultatLaaaang dag med ny runde glukosebelastning. To timer har aldri gått så tregt før![]()
Da er det avgårde å hente brudekjolenGleeeeder emg sånn
Husker nesten ikke hvordan den var på siden jeg var der å prøvde den
Snakkes sener damer
![]()
Venter på ultralyd timen minmannen er med å skal få se tuppa ♡
Ja, han var jo ikke med på oul![]()
Etter litt om og men så var alt greit, brukte litt tid på hodet idag også,men cystene var vekk. Hurra!![]()
Om 8 dager er mannen permittert fra jobb. Skummelt, men bestefar roet oss ned med at han ikke skal tape penger på det![]()
Jepp :/ men han har jobb det er bare ikke noe jobb nå. Elektriker så alltid jobb der ute heldigvisBra det da.. Mye permitteringer og oppsigelser rundt omkring![]()
Ba de måle før jeg gikk da de sist gang sendte meg hjem med 2,8 i blodsukkerDet er så kjedelig!!! Satser på bra resultat
Har og tatt den idagLaaaang dag med ny runde glukosebelastning. To timer har aldri gått så tregt før![]()
4,6 fastende og 5 etterpå. Tvang de til å teste før jeg kjørte hjem da det lå på 2,8 etter sistHar og tatt den idaghadde 5,9 fastende. Får svar om 2-3 dager på den andre. Bra resultat hos deg?
![]()
Det var lavt :O4,6 fastende og 5 etterpå. Tvang de til å teste før jeg kjørte hjem da det lå på 2,8 etter sist![]()
Jepp! Men kjørte likevel hjem den dagen og følte meg bare litt dårligDet var lavt :O
Ja det klarer du nokGår fremover altså
Under 200 innlegg til målet, det skal gå på 4 dager![]()
Vanøig så klartVanlig eller el-sykkel?