Sol er deiligNå er det iallefall sol herdet hjelper på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sol er deiligNå er det iallefall sol herdet hjelper på.
Ja å kjøpt enLurt,har du sett seg ut en eller?
Foreldremøte?Bare jobb og møte
Må ha detVisste ikke de hadde foreldremøte på idretter![]()
Fant meg ikke på lista engang! :O var på plass 50 eller no rundt der i forrige uke! :O men har uansett noen hundre innlegg igjen før jeg når 800. Men det skal jeg klareHvor ligger du på lista?
Ha ha stakkars mannSå hyggeligLitt komisk med det der, for jeg nevnte for samboeren min at det var påskeforkost i barnehagen i dag og etter han hadde dratt på jobb så sa jeg at det hadde vært hyggelig om han ble med, og da svarte han at han tenkte vel ikke være med på jobben min for å spise frokost
Da hadde han ikke fått med seg at jeg hadde sagt at det var i barnehagen
Da fikk han dårlig samvittighet stakkars
![]()
Hørtes fint utFant selvfølgelig ikke bilde igjen av de. Men en i rød og hvit, mørkelilla og hvit, lyselilla og hvit pluss til mi frøken nordsjøgrønn og hvit![]()
Har enda endel garn igjen av merino extra fine.. finner liksom bare ikke en genser å lage av det
Ba de måle før jeg gikk da de sist gang sendte meg hjem med 2,8 i blodsukkerlå på 5 denne gangen, så helt perfekt
![]()
Ja på fotballenForeldremøte?
Satser på detVeeeldig spent jeg og. Håper det er solbriller hver dag og shorts!
Var rundt det samme før sist også.Oj! Virkelig ikke noe diabetes på deg da må jeg si.. Hva hadde du før testen sist da??? Kan jo ikke ha vært høyt når du hadde så lavt etterpå![]()
Det har jeg ogsåVanøig så klart
Åj! Vet dere hvor lenge han skal være permittert da?Om 8 dager er mannen permittert fra jobb. Skummelt, men bestefar roet oss ned med at han ikke skal tape penger på det![]()
Jepp. Gjenstår 170 nåJa det klarer du nok
Noe annet er uaktueltDet har jeg også![]()
Vil ikke jeg heller ha. Må da være litt trening ogsåNoe annet er uaktuelt
Hva står på menyen?Må lage middag
He he mhm må jo detVil ikke jeg heller ha. Må da være litt trening også![]()
Det letteste man kan finneHva står på menyen?