Skravletråd Mars!

Så hyggelig :) Litt komisk med det der, for jeg nevnte for samboeren min at det var påskeforkost i barnehagen i dag og etter han hadde dratt på jobb så sa jeg at det hadde vært hyggelig om han ble med, og da svarte han at han tenkte vel ikke være med på jobben min for å spise frokosto_O Da hadde han ikke fått med seg at jeg hadde sagt at det var i barnehagen:hilarious: Da fikk han dårlig samvittighet stakkars:(
Ha ha stakkars mann

Fant selvfølgelig ikke bilde igjen av de. Men en i rød og hvit, mørkelilla og hvit, lyselilla og hvit pluss til mi frøken nordsjøgrønn og hvit :)

Har enda endel garn igjen av merino extra fine.. finner liksom bare ikke en genser å lage av det
Hørtes fint ut :)

Ba de måle før jeg gikk da de sist gang sendte meg hjem med 2,8 i blodsukker :o lå på 5 denne gangen, så helt perfekt :)

Oj! Virkelig ikke noe diabetes på deg da må jeg si.. Hva hadde du før testen sist da??? Kan jo ikke ha vært høyt når du hadde så lavt etterpå:o

Lurer litt på hvor mye blod det pleier å være under festeblødning? :-) Hatt to rare menstruasjoner nå, spesielt den siste hvor blødningene kom og gikk, stoppet helt, og kom litt igjen før det stoppet helt opp. Hatt enormt trykk i underlivet, vondt/ øm nedentil, ømme bryster, mye kvalme i flere dager. Nå er alle symptomene vekke igjen utenom at jeg føler meg oppblåst, og sliten. Begynner å lure på om jeg er på pp3 eller om vi har klart det :-) ?

Oj! Virkelig ikke noe diabetes på deg da må jeg si.. Hva hadde du før testen sist da??? Kan jo ikke ha vært høyt når du hadde så lavt etterpå:o
Var rundt det samme før sist også.
Legen sa at kroppen min ikke tålte en slik sukkerboost og derfor overproduserte insulin?? Tror ikke helt de forsto selv hvorfor jeg ble så lav. Men godt det ikke skjedde igjen :)

Back
Topp