Jobbog møte herHurra hei og hopp! Hva skjer i dag folkens ? Her skal det bare slappes av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobbog møte herHurra hei og hopp! Hva skjer i dag folkens ? Her skal det bare slappes av
Lang dag altsåJobb, jobbe ekstra, foreldremøtr
Ja.. jeg vil ha vår!Oj så kjipt vær
Ja, virkeligÅh så fantastisk!![]()
Funnet noe nå?Da ble jeg brått fryktelig, fryktelig sulten..
Men vet ikke hva jeg har lyst på
Hvor ligger du på lista?Nei, jeg må visst få opp giret litt.. ser dårlig ut med å være med i trekning av noen ting som helst om jeg ikke skjerper medbarr ligget på latsida jeg...
Bare jobb og møteNoen som har planer idag?
Det har vi på jobb i morgenGod morgenKommer litt sent inn, vært på påskefrokost i bhg til jenta mi
Så koselig
Noe spennende på agendaen i dag da?
På en sykkelHva skal du bruke de på ds?![]()
Hehe, høres veldig kjent utSå gøy dajeg og gubben er vokst opp i samme område. Familiene våre kjenner hverandre, og søstrene våre kjenner hverandre. Alt fra lenge før vi møttes
Men jeg og gubben kjente ikke til hverandre før vi plutselig møttes på byen for 4 år siden![]()
Så det er like gøy hver gang vi snakker om hvordan vi møttes

He he ja men foreldremøte er med fotballen daLang dag altså
Yeyhurra for detHar kommet meg over 600 innlegg i dag![]()
Ja, mye hsr skjedd på kort tid, men ferdig neiHøres jo nesten.ut som om dere nærmer dere slutten alleredeiallefall sykt mye dere har gjort
![]()
Ja det skjønner jegJa.. jeg vil ha vår!
Går fremover altsåYeyhurra for det
Jeg ogsåJa. Jeg liker det ikke. Er klar for vår jeg![]()
Vanlig eller el-sykkel?På en sykkel
Herlig! 800 er rett rundt hjørnetHar kommet meg over 600 innlegg i dag![]()
Mulig det kommer litt snø her, men tror ikke det vil legge seg. Har smeltet utrolig mye den siste uke. Blir spennende å se når man kommer hjem fra påskeferienJeg også. Ganske tvilsomt vi får mer snø her ihvertfall