Skravletråd Mars!

Føler ikke fargene på stoffet kom helt frem på bildet her men.. er liksom litt sånn blå-grønt med noe mørkere grønnfarge i mønsteret som matcher fargen jeg har på garnet. Så blir det kremfarget sløyfe i livet også, som jeg skal tre gjennom heklingen, tenkte jeg :)
Det stoffet det passa veldig godt med garnfargen! Åh som jeg skulle ønske jeg var god å hekle! Jeg kan det...om jeg følger YouTube videoer. Er liksom strikk og sy som er mine sider. Men jeg har lyst å lære meg å hekle :p

Ååh. En sånn type natt.

Er hun til cranky idag?
En sånn type natt ja! :D
Hun har vært litt cranky ja. Men hun pleier å hate å kjøre bil og noen ganger å ligge i vogna også og da hyylskriker hun. Og da orker jeg ikke gå rundt i byen å gjøre ærender.. ikke hvis det ikke er viktig. Og det er det ikke :P

Det stoffet det passa veldig godt med garnfargen! Åh som jeg skulle ønske jeg var god å hekle! Jeg kan det...om jeg følger YouTube videoer. Er liksom strikk og sy som er mine sider. Men jeg har lyst å lære meg å hekle :p
Og jeg ønsker å lære meg å strikke!! Kan strikke skjerf liksom :D Er jo bar esååå mye fint man kan strikke til de små :) og til seg selv forsåvidt også.

Det er jo egentlig ikke store heklearbeidet å lage denne kjolen, hvis man har oppskrift. Da kan man fint hekle ferdig på en dag, og så ta stoffet og syarbeidet neste dag, om man er litt driftig.

Kanskje jeg skal skrive oppskrift på det jeg gjør? Det tror jeg jeg skal klare :) når jeg får tid da

En sånn type natt ja! :D
Hun har vært litt cranky ja. Men hun pleier å hate å kjøre bil og noen ganger å ligge i vogna også og da hyylskriker hun. Og da orker jeg ikke gå rundt i byen å gjøre ærender.. ikke hvis det ikke er viktig. Og det er det ikke :P
Hadde en sånn dag igår. Surking og skrik fra 5 om morgenen til hun la seg 1830. Fikk ikke til å sove særlig på dag. Da orker jeg heller ikke dra noen steder..

God morgen :) Kommer litt sent inn, vært på påskefrokost i bhg til jenta mi :) Så koselig :) Noe spennende på agendaen i dag da?
Åh, påskefrokost i bhg er koselig! Min skal ha påskelunsj på skolen i morgen, men er bare foreldrekontaktene som skal være der.

Ingenting spennende som skjer her idag. Der da?

Og jeg ønsker å lære meg å strikke!! Kan strikke skjerf liksom :D Er jo bar esååå mye fint man kan strikke til de små :) og til seg selv forsåvidt også.

Det er jo egentlig ikke store heklearbeidet å lage denne kjolen, hvis man har oppskrift. Da kan man fint hekle ferdig på en dag, og så ta stoffet og syarbeidet neste dag, om man er litt driftig.

Kanskje jeg skal skrive oppskrift på det jeg gjør? Det tror jeg jeg skal klare :) når jeg får tid da
Du lære meg og hekle, så lærer jeg deg å strikke? ;)

Gjør det! Og så får jeg prøve?:p helst lag video av alt du gjør. Hahaha :p

Du lære meg og hekle, så lærer jeg deg å strikke? ;)

Gjør det! Og så får jeg prøve?:p helst lag video av alt du gjør. Hahaha :p
Ja! :) Hehe, men er litt sent ute til å lage video da, siden jeg allerede er halvferdig med heklinga. Men det er luftmasker, fastmasker og staver den består av, så det er ikke vanskelig. Synes jeg da :) hvordan får man egentlig til å filme når man hekler? :P

Ja! :) Hehe, men er litt sent ute til å lage video da, siden jeg allerede er halvferdig med heklinga. Men det er luftmasker, fastmasker og staver den består av, så det er ikke vanskelig. Synes jeg da :) hvordan får man egentlig til å filme når man hekler? :P
Fest et kamera ovenfra og film :p haha.lag en ny og film til meg :p Hihih:)

Åh, påskefrokost i bhg er koselig! Min skal ha påskelunsj på skolen i morgen, men er bare foreldrekontaktene som skal være der.

Ingenting spennende som skjer her idag. Der da?
Ja det er så kos, alle barna er så søte og spør så mange morsomme spm :) "hvem er du mammaen til" hihi :) Skal hente brudekjolen min i dag, gleeeeseer meg :happy:

Back
Topp