Nei ingen spesielle. Enn du?Noen som har planer idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ingen spesielle. Enn du?Noen som har planer idag?
Lettere å gulpe iallefallNei![]()
Får håpe det skjer dajeg ligger på en seng. Kanskje derfor jeg er uvel
Ja før det blir travelt![]()
Så koseligJeg tror jeg skal kjøpe meg en cola etterpå og skolebrød!bestefar kommer å henter meg etterpå
![]()
Hekler bærestykke til dalekjolenHva strikker du?
Nææh... har et par ærender jeg skulle gjirt i byen, men det kommer an på humøret til frøkna om jeg orker å dra eller ikke. Vært en del våken i natt og sånn og, så er litt rocka i hodet føler jeg.Nei ingen spesielle. Enn du?
Er ikke helt sikker på hvor mange innlegg jeg har, men tipper det er rundt 500 igjen. Greier det nok, men jeg kan ikke ligge heeelt på latsiden hellerMangler du mye for å komme deg opp til mål?![]()
Absolutt.hun her er sånn at alt endrer seg over nattaDet blir det. Men morro å følge utviklingen. Blir aldri lei av det
Bare en time igjenJeg tror jeg skal kjøpe meg en cola etterpå og skolebrød!bestefar kommer å henter meg etterpå
![]()
Håper påskefrokosten var koseligGod morgenKommer litt sent inn, vært på påskefrokost i bhg til jenta mi
Så koselig
Noe spennende på agendaen i dag da?
Vet å friste her inneSå koseligFikk ikke lyst på skoleboller nå veit jeg
![]()
Sånn ser den ut. Jeg lager den i andre farger da. Ser veldig lett ut, men når den her er i en annen størrelse enn hva jeg skal lage, så er det ikke like lett lengre. + at tykkelse på garn og nål også har noe å si for hvor stort det blir, og da også påvirker hvor mange masker du skal legge opp osv.Hvordan ser kjolen ut? Jeg er helt avhengig av oppskrift. Tøff som tar det på frihånd![]()
Ååh. En sånn type natt.Nææh... har et par ærender jeg skulle gjirt i byen, men det kommer an på humøret til frøkna om jeg orker å dra eller ikke. Vært en del våken i natt og sånn og, så er litt rocka i hodet føler jeg.
Deet skal vi nok klare å få deg opp påEr ikke helt sikker på hvor mange innlegg jeg har, men tipper det er rundt 500 igjen. Greier det nok, men jeg kan ikke ligge heeelt på latsiden heller![]()
Kommer til å bli knallfin! Hvilke farger lager du den i?Sånn ser den ut. Jeg lager den i andre farger da. Ser veldig lett ut, men når den her er i en annen størrelse enn hva jeg skal lage, så er det ikke like lett lengre. + at tykkelse på garn og nål også har noe å si for hvor stort det blir, og da også påvirker hvor mange masker du skal legge opp osv.
JeppBare en time igjen![]()
Ååh. Skjønner deg godt på den. 3 timer allerede? Da er jo en time bare en svipp unna. Og så vanker det matJeppjeg har ligget her 3 timer før med veneflon så klarer meg sånn. Bare jævlig tørst. Helt tørr i munn
![]()
Føler ikke fargene på stoffet kom helt frem på bildet her men.. er liksom litt sånn blå-grønt med noe mørkere grønnfarge i mønsteret som matcher fargen jeg har på garnet. Så blir det kremfarget sløyfe i livet også, som jeg skal tre gjennom heklingen, tenkte jegKommer til å bli knallfin! Hvilke farger lager du den i?
Bra med folk som hjelper tilDeet skal vi nok klare å få deg opp på![]()