Skravletråd Mars!

Jeg tror jeg skal kjøpe meg en cola etterpå og skolebrød! :p bestefar kommer å henter meg etterpå :)

God morgen :) Kommer litt sent inn, vært på påskefrokost i bhg til jenta mi :) Så koselig :) Noe spennende på agendaen i dag da?
Håper påskefrokosten var koselig :) ingenting spesielt idag som skjer. Inne pga all snøværet. Enn du da?

Hvordan ser kjolen ut? Jeg er helt avhengig av oppskrift. Tøff som tar det på frihånd ;)
Sånn ser den ut. Jeg lager den i andre farger da. Ser veldig lett ut, men når den her er i en annen størrelse enn hva jeg skal lage, så er det ikke like lett lengre. + at tykkelse på garn og nål også har noe å si for hvor stort det blir, og da også påvirker hvor mange masker du skal legge opp osv.

Vedlegg

• 1458206325351.jpg
    1458206325351.jpg
    25,4 KB · Visninger: 4
Nææh... har et par ærender jeg skulle gjirt i byen, men det kommer an på humøret til frøkna om jeg orker å dra eller ikke. Vært en del våken i natt og sånn og, så er litt rocka i hodet føler jeg.
Ååh. En sånn type natt.

Er hun til cranky idag?

Er ikke helt sikker på hvor mange innlegg jeg har, men tipper det er rundt 500 igjen. Greier det nok, men jeg kan ikke ligge heeelt på latsiden heller :P
Deet skal vi nok klare å få deg opp på ;)

Sånn ser den ut. Jeg lager den i andre farger da. Ser veldig lett ut, men når den her er i en annen størrelse enn hva jeg skal lage, så er det ikke like lett lengre. + at tykkelse på garn og nål også har noe å si for hvor stort det blir, og da også påvirker hvor mange masker du skal legge opp osv.
Kommer til å bli knallfin! Hvilke farger lager du den i?

Jepp :) jeg har ligget her 3 timer før med veneflon så klarer meg sånn. Bare jævlig tørst. Helt tørr i munn :p
Ååh. Skjønner deg godt på den. 3 timer allerede? Da er jo en time bare en svipp unna. Og så vanker det mat ;)

Kommer til å bli knallfin! Hvilke farger lager du den i?
Føler ikke fargene på stoffet kom helt frem på bildet her men.. er liksom litt sånn blå-grønt med noe mørkere grønnfarge i mønsteret som matcher fargen jeg har på garnet. Så blir det kremfarget sløyfe i livet også, som jeg skal tre gjennom heklingen, tenkte jeg :)

Vedlegg

• 1458206659852.jpg
    1458206659852.jpg
    58,9 KB · Visninger: 4
Back
Topp