JeppDu får prøve å ikke tenke på det da, så går tida kanskje litt raskere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JeppDu får prøve å ikke tenke på det da, så går tida kanskje litt raskere![]()
Mangler du mye for å komme deg opp til mål?Nei, jeg må visst få opp giret litt.. ser dårlig ut med å være med i trekning av noen ting som helst om jeg ikke skjerper medbarr ligget på latsida jeg...
Du får skravle deg inn igjenJeg vet ikke, for jeg fant ikke meg selv på lista engang! Men kan ikke være langt unna plass nr 100. Lå på plass nr 50 eller noe rundt der for ei uke siden ca
Begynner å bli stor da ja
Nei, jeg satser ikke nok på den metoden![]()
Har du tatt tidligere i svangerskapet også eller er det første gang?Jeppgulper her så tydelig at kroppen min ikke liker det. Jeg er ikke så glad i godis lenger bare noe spesifikk og
![]()
Hvordan ser kjolen ut? Jeg er helt avhengig av oppskrift. Tøff som tar det på frihåndFant ei oppskrift på dansk, men den skjønte jeg lite av! Skjønte ikke en gang hvor mange masker jeg skulle legge opp. Så jeg brulte bare et bilde, og satt i gang. Men har blitt en del prøving og feiling for å si det sånn. Men tror jeg skal klare å gjøre meg ferdig snart.
Morsomt om jeg dår det til, for de er jo så søte! Og kan lages i alskens varianter. Blir ikke så dyrt heller. Trenger ca 3 garnnøster, og ikke mye stoff som skal til
Det kunne blitt vel traveltHehe![]()
JeppGår mannen på det også?
Da blir det litt enklere i forhold til maten daJepp![]()
Synes de siste mnd har gått så fort. Plutselig er hun i ståinga, sitte og reiser seg opp og snur seg ved bordet og hele pakka![]()
Hva strikker du?Fant ei oppskrift på dansk, men den skjønte jeg lite av! Skjønte ikke en gang hvor mange masker jeg skulle legge opp. Så jeg brulte bare et bilde, og satt i gang. Men har blitt en del prøving og feiling for å si det sånn. Men tror jeg skal klare å gjøre meg ferdig snart.
Morsomt om jeg dår det til, for de er jo så søte! Og kan lages i alskens varianter. Blir ikke så dyrt heller. Trenger ca 3 garnnøster, og ikke mye stoff som skal til
Ikke så lenge tilDa går detbrukte ikke prevensjon her, men tok nesten 2 år. Vi ble utredet for habituell abort og etter det gikk det bra
Jeg gulper sukkervann og hele rommet surrer bare jeg reiser meg holder jeg på å besvime![]()
11:15 da skal jeg ta ny blodprøve![]()
Ja.Da blir det litt enklere i forhold til maten da![]()
Kommer seg tidsnok i stående positurVi har nettopp begynt å ålefor vi er mest rumpeaker
![]()
Da går detbrukte ikke prevensjon her, men tok nesten 2 år. Vi ble utredet for habituell abort og etter det gikk det bra
Jeg gulper sukkervann og hele rommet surrer bare jeg reiser meg holder jeg på å besvime![]()
11:15 da skal jeg ta ny blodprøve![]()
Første gang i det hele tattHar du tatt tidligere i svangerskapet også eller er det første gang?
Kommer seg tidsnok i stående positur![]()
Ja før det blir traveltAbsolutt. Nyter de er liggende i ro jeg
NeiIkke så lenge til![]()
Får håpe det skjer daJa. Håper nå på et siste lite uhell jeg da![]()
Du får bare sitte å slappe av. Jeg ble veldig svimmel da blodsukkeret steg hurtig og mens det var på topp. Ble bedre etter en time