Skravletråd Mars!

Du får prøve å ikke tenke på det da, så går tida kanskje litt raskere :)
Jepp :) gulper her så tydelig at kroppen min ikke liker det. Jeg er ikke så glad i godis lenger bare noe spesifikk og :p

Nei, jeg må visst få opp giret litt.. ser dårlig ut med å være med i trekning av noen ting som helst om jeg ikke skjerper med :P barr ligget på latsida jeg...
Mangler du mye for å komme deg opp til mål?:)

Jeg vet ikke, for jeg fant ikke meg selv på lista engang! Men kan ikke være langt unna plass nr 100. Lå på plass nr 50 eller noe rundt der for ei uke siden ca
Du får skravle deg inn igjen;)

Jepp :) gulper her så tydelig at kroppen min ikke liker det. Jeg er ikke så glad i godis lenger bare noe spesifikk og :p
Har du tatt tidligere i svangerskapet også eller er det første gang?

Fant ei oppskrift på dansk, men den skjønte jeg lite av! Skjønte ikke en gang hvor mange masker jeg skulle legge opp. Så jeg brulte bare et bilde, og satt i gang. Men har blitt en del prøving og feiling for å si det sånn. Men tror jeg skal klare å gjøre meg ferdig snart.

Morsomt om jeg dår det til, for de er jo så søte! Og kan lages i alskens varianter. Blir ikke så dyrt heller. Trenger ca 3 garnnøster, og ikke mye stoff som skal til
Hvordan ser kjolen ut? Jeg er helt avhengig av oppskrift. Tøff som tar det på frihånd ;)

Fant ei oppskrift på dansk, men den skjønte jeg lite av! Skjønte ikke en gang hvor mange masker jeg skulle legge opp. Så jeg brulte bare et bilde, og satt i gang. Men har blitt en del prøving og feiling for å si det sånn. Men tror jeg skal klare å gjøre meg ferdig snart.

Morsomt om jeg dår det til, for de er jo så søte! Og kan lages i alskens varianter. Blir ikke så dyrt heller. Trenger ca 3 garnnøster, og ikke mye stoff som skal til
Hva strikker du?

Da går det :) brukte ikke prevensjon her, men tok nesten 2 år. Vi ble utredet for habituell abort og etter det gikk det bra :)
Jeg gulper sukkervann og hele rommet surrer bare jeg reiser meg holder jeg på å besvime :p

11:15 da skal jeg ta ny blodprøve :)
Ikke så lenge til :)

Da går det :) brukte ikke prevensjon her, men tok nesten 2 år. Vi ble utredet for habituell abort og etter det gikk det bra :)
Jeg gulper sukkervann og hele rommet surrer bare jeg reiser meg holder jeg på å besvime :p

11:15 da skal jeg ta ny blodprøve :)

Ja. Håper nå på et siste lite uhell jeg da :p

Du får bare sitte å slappe av. Jeg ble veldig svimmel da blodsukkeret steg hurtig og mens det var på topp. Ble bedre etter en time

Back
Topp