Ja. Jeg liker det ikke. Er klar for vår jegIkke godt å si. Kanskje vinteren følte den ikke var helt ferdig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Jeg liker det ikke. Er klar for vår jegIkke godt å si. Kanskje vinteren følte den ikke var helt ferdig?
Hvor gammel er barnet ditt nå da?
Kan jo skje noe når man bruker den metoden ja![]()
Uten oppskrift er det nok verre jaPrøver å hekle bærestylke til Dalekjolen.. ikke bare bare å få alt til å passe og gå opp med maskene uten oppskrift!
Nesten like gamle våre. Mi er født 5 juli.![]()
Ble salat med kylling og egg herDa ble jeg brått fryktelig, fryktelig sulten..
Men vet ikke hva jeg har lyst på
Lenge til du kan spise?Sulten jeg :/
Begynner å bli stor da jaMinste er 9 mndja det kan skje men er syklusen stabil (noe min ikke er for øyeblikket) og mannen rask nok så går det som oftest bra.. Men er jo ikke en metode for de som absolutt ikke vil ha en til nei
Det hørtes godt utBle salat med kylling og egg her
Synes de siste mnd har gått så fort. Plutselig er hun i ståinga, sitte og reiser seg opp og snur seg ved bordet og hele pakka18 juni her.
Fant ei oppskrift på dansk, men den skjønte jeg lite av! Skjønte ikke en gang hvor mange masker jeg skulle legge opp. Så jeg brulte bare et bilde, og satt i gang. Men har blitt en del prøving og feiling for å si det sånn. Men tror jeg skal klare å gjøre meg ferdig snart.Uten oppskrift er det nok verre jafår du ikke tak i oppskrift?
Aha, blir vel fort det da jaLavkarbokurenså blir mye egg og salat
![]()
Hvor mange innlegg har du nå?Nei, jeg må visst få opp giret litt.. ser dårlig ut med å være med i trekning av noen ting som helst om jeg ikke skjerper med![]()
11:15Når kan du spise igjen?
Du får prøve å ikke tenke på det da, så går tida kanskje litt raskere11:15
Hopper av i svingen. Har hatt 1 "uhell" på 10 årså vi tar sjangsen. Jeg ønsker en til så det har ingen ting å si sånn sett..
Da går detPrøv å ikke tenke på detenklere sagt enn gjort.. Men det funker om mn får bort de tankene
![]()
11:15 da skal jeg ta ny blodprøveLenge til du kan spise?
Om endel kjøtt og baconAha, blir vel fort det da ja![]()
Jeg vet ikke, for jeg fant ikke meg selv på lista engang! Men kan ikke være langt unna plass nr 100. Lå på plass nr 50 eller noe rundt der for ei uke siden caHvor mange innlegg har du nå?
Går mannen på det også?Om endel kjøtt og bacon![]()