Skravletråd Mars!

Hvor gammel er barnet ditt nå da?
Kan jo skje noe når man bruker den metoden ja;)

Minste er 9 mnd :) ja det kan skje men er syklusen stabil (noe min ikke er for øyeblikket) og mannen rask nok så går det som oftest bra.. Men er jo ikke en metode for de som absolutt ikke vil ha en til nei

Minste er 9 mnd :) ja det kan skje men er syklusen stabil (noe min ikke er for øyeblikket) og mannen rask nok så går det som oftest bra.. Men er jo ikke en metode for de som absolutt ikke vil ha en til nei
Begynner å bli stor da ja:)
Nei, jeg satser ikke nok på den metoden:p

Uten oppskrift er det nok verre ja :p får du ikke tak i oppskrift?
Fant ei oppskrift på dansk, men den skjønte jeg lite av! Skjønte ikke en gang hvor mange masker jeg skulle legge opp. Så jeg brulte bare et bilde, og satt i gang. Men har blitt en del prøving og feiling for å si det sånn. Men tror jeg skal klare å gjøre meg ferdig snart.

Morsomt om jeg dår det til, for de er jo så søte! Og kan lages i alskens varianter. Blir ikke så dyrt heller. Trenger ca 3 garnnøster, og ikke mye stoff som skal til

Nei, jeg må visst få opp giret litt.. ser dårlig ut med å være med i trekning av noen ting som helst om jeg ikke skjerper med :P barr ligget på latsida jeg...

Nei, jeg må visst få opp giret litt.. ser dårlig ut med å være med i trekning av noen ting som helst om jeg ikke skjerper med :P
Hvor mange innlegg har du nå?

Hopper av i svingen. Har hatt 1 "uhell" på 10 år ;) så vi tar sjangsen. Jeg ønsker en til så det har ingen ting å si sånn sett..
Prøv å ikke tenke på det ;) enklere sagt enn gjort.. Men det funker om mn får bort de tankene ;)
Da går det :) brukte ikke prevensjon her, men tok nesten 2 år. Vi ble utredet for habituell abort og etter det gikk det bra :)
Jeg gulper sukkervann og hele rommet surrer bare jeg reiser meg holder jeg på å besvime :p
Lenge til du kan spise?
11:15 da skal jeg ta ny blodprøve :)

Back
Topp