Hehe, greit med litt meningerhun liker blått damen beige eller brunt haha det vil hun ikke ha
hadde jeg spurt nå hadde jeg fått "ikke ha" til svar
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, greit med litt meningerhun liker blått damen beige eller brunt haha det vil hun ikke ha
hadde jeg spurt nå hadde jeg fått "ikke ha" til svar
![]()
Kan jeg forståDet skjønner jeghos oss et dukker og vogner viktigst. Vi leker ofte at jeg er farmor for å si det sånn
![]()
synes hun er så søtHehe, greit med litt meninger![]()
Var vel det den hetKult, donkey?![]()
Ja det skjønner jeg, glad jeg kjører sjøloi det var litt mye jalykke til med time på sykehuset
jeg skal på fredag, og jeg håper at mormor kan være med. blir megadårlig av kollektivtransport ...
Skjønner denJa, gleder meg til å få prøvd den,må jo vente ei stund da men
Mannen er 193 så han ønsket seg stokke trailz, mens jeg som et 160 ønsket med Buffalo, så da fikk jeg viljen minogså finnes det ikke ståbrett til trailz, og Det må vi nesten ha
![]()
Ja, vi skal på hyttaSkal dere bort i påsken eller, siden målet var fredag?![]()
Jo,det er detKan jeg forstå. Er det ikke jente du har?
Og frøkna er egentlig ganske vanskelig idag også. Så passer dårlig og ha vondt. Nå sover hun oppå meg. Virkelig vrien med sovinga idagÆsj, liker ikke at du har vondt![]()
Håper jeg også, kjedelig at vi bor så langt vekk fra hverandre :/
Hehe, søtasynes hun er så søt"ikke ha ikke ha" så rister henne på hodet
Sikkert litt lettere å bruke det daSkjønner den
Har kjøpt søskenbrett vi også, men tenkte jeg skulle vente til det var blitt bart![]()
Det er jo gøy da at hun ikke bare ønsker seg jentetingJo,det er det
Hun ønsker seg faktisk verktøy i bursdagsgave da![]()
Syns de er så stilige! Skulle definitivt ha hatt den med 2 tette eller tvillingerVar vel det den het. Var gubben som var ute og kjøpte den
![]()
jeg får ikke lov å kjøre pga kroniske sykdommen min, så har ikke lappen pga detJa det skjønner jeg, glad jeg kjører sjøl
Gleder meg til å se![]()
JaJa, vi skal på hytta
Får ta det jeg ikke rekker etter påske.
Har hatt nok med å komme meg frem i dyp snø med hjulene på vognaSikkert litt lettere å bruke det daer vel ikke så store hjul på de brettene
![]()
Tar ca 2 1/2 time med bilJa![]()
Er hytta langt unna hjemmet?
Har hun ikke sovna enda? :/Og frøkna er egentlig ganske vanskelig idag også. Så passer dårlig og ha vondt. Nå sover hun oppå meg. Virkelig vrien med sovinga idag
Ja. Den ser jeg :/ er det veldig mye dere må få gjort ?
Ja, ekstra stas for pappaenDet er jo gøy da at hun ikke bare ønsker seg jenteting![]()
Ja, veiene må nok vaskesHar hatt nok med å komme meg frem i dyp snø med hjulene på vogna
Hadde ikke fungert med brettet. Blitt bedre nå, men veldig mye grus da.