Skravletråd Mars!

oi det var litt mye ja :) lykke til med time på sykehuset :) jeg skal på fredag, og jeg håper at mormor kan være med. blir megadårlig av kollektivtransport ...
Ja det skjønner jeg, glad jeg kjører sjøl :)
Gleder meg til å se :)

Ja, gleder meg til å få prøvd den,må jo vente ei stund da men :p
Mannen er 193 så han ønsket seg stokke trailz, mens jeg som et 160 ønsket med Buffalo, så da fikk jeg viljen min ;) også finnes det ikke ståbrett til trailz, og Det må vi nesten ha :)
Skjønner den:)
Har kjøpt søskenbrett vi også, men tenkte jeg skulle vente til det var blitt bart :)

Æsj, liker ikke at du har vondt :(

Håper jeg også, kjedelig at vi bor så langt vekk fra hverandre :/
Og frøkna er egentlig ganske vanskelig idag også. Så passer dårlig og ha vondt. Nå sover hun oppå meg. Virkelig vrien med sovinga idag

Ja. Den ser jeg :/ er det veldig mye dere må få gjort ?

Skjønner den:)
Har kjøpt søskenbrett vi også, men tenkte jeg skulle vente til det var blitt bart :)
Sikkert litt lettere å bruke det da :) er vel ikke så store hjul på de brettene :)

Sikkert litt lettere å bruke det da :) er vel ikke så store hjul på de brettene :)
Har hatt nok med å komme meg frem i dyp snø med hjulene på vogna:p
Hadde ikke fungert med brettet. Blitt bedre nå, men veldig mye grus da.

Og frøkna er egentlig ganske vanskelig idag også. Så passer dårlig og ha vondt. Nå sover hun oppå meg. Virkelig vrien med sovinga idag

Ja. Den ser jeg :/ er det veldig mye dere må få gjort ?
Har hun ikke sovna enda? :/

Vet ikke, det spørs hvor langt snekkerne kommer seg, og de er jo så himla effektive.

Har hatt nok med å komme meg frem i dyp snø med hjulene på vogna:p
Hadde ikke fungert med brettet. Blitt bedre nå, men veldig mye grus da.
Ja, veiene må nok vaskes :)
Håper at det ikke blir mer snø nå

Back
Topp