Ammetåke, sa du?

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Denne siste uken har det vært mye tull :P jeg skulle bake og fant sukkerposen i kjøleskapet, jeg klarte å glemme å ta inn barnevognen (veldig, veldig glad for at det IKKE regnet/snødde den natten), fant tannkremtuben under puten til mannen.. Og siste : naboen ringte på døren for å opplyse at noen (i dette tilfellet, mannen - ellers hadde jeg fått høre om det i flere dager :P) hadde glemt å lukke bakluken på bilen. Han lurte først på om den var oppe for lufting, men innså at det kanskje var i seneste laget :P

Andre som fremdeles gjør rare ting?

Fort gjort ;) mannen holdt på å vaske mobilen min :o men er mest ubehagelige ting som at jeg glemmer å ta med bleier til barnehagen, glemmer nytt skiftetøy, glemmer matpakke til tur etc.

Bare litt generelt surrete!
Åpner feil dører, går for å hente ting og kommer tilbake uten (men har gjort noe annet så det tar litt før det går opp for meg at jeg egentlig skulle noe annet, kan f.eks gå ned for å hente noe i fryseren og se at vaskemaskinen er ferdig så jeg henger opp klær og da går jeg så fint opp igjen uten det jeg egentlig skulle hente :P)
og satte saltet i kjøleskapet i sta f.eks..

Mobilen i kjøleskapet.
Salt i kakedeigen og ikke sukker.
Skulle finne truse til meg selv, men var mannen sin boxer jeg stod med i hendene når jeg skulle kle meg.

Så jadda!

Husker aldri hvor jeg har lagt ting og bruker utrolig mye tid på å lete etter nøkler, mobil og andre ting. Glemmer ord og sier mye feile ord.
Igår sa jeg opptil flere ganger at lille var blitt 66 kilometer lang.....

Denne siste uken har det vært mye tull :P jeg skulle bake og fant sukkerposen i kjøleskapet, jeg klarte å glemme å ta inn barnevognen (veldig, veldig glad for at det IKKE regnet/snødde den natten), fant tannkremtuben under puten til mannen.. Og siste : naboen ringte på døren for å opplyse at noen (i dette tilfellet, mannen - ellers hadde jeg fått høre om det i flere dager :P) hadde glemt å lukke bakluken på bilen. Han lurte først på om den var oppe for lufting, men innså at det kanskje var i seneste laget :P

Andre som fremdeles gjør rare ting?
Hehe nå fniste jeg litt :) ny rart på engang.tannkremen under puta den var ny.. Blir litt surr her også :o

Her har blant annet grillkrydderet havnet kjøleskapet, :-)) og jeg glemmer stadig ord når jeg trenger å bruke dem :-o

Har ved flere anledninger lagt lommeboka på taket på bilen å begynt å kjøre:) tatt med meg feil handlevogn i butikken, en gang gikk jeg av gårde med en handlevogn full av twist å innså ikke det før jeg stod i kassen lettere forvirret å kunne ikke huske hvor jeg hadde satt fra meg min handlevogn.... :)

Rart jeg ikke har glemt meg selv et sted :O så utrolig surrete og glemmer hver minste ting som lir sagt

Rart jeg ikke har glemt meg selv et sted :O så utrolig surrete og glemmer hver minste ting som lir sagt
Høres veldig kjent ut :O

I morges fant jeg en skitten bleie på nattbordet - verken mannen eller jeg kan huske å ha skiftet bleie og så lagt noe der.. :P

Høres veldig kjent ut :O

I morges fant jeg en skitten bleie på nattbordet - verken mannen eller jeg kan huske å ha skiftet bleie og så lagt noe der.. :p
Haha, er litt ekkelt når sånt skjer å syns jeg, når man ikke husker ting sånn der:P

Haha, er litt ekkelt når sånt skjer å syns jeg, når man ikke husker ting sånn der:P
Ja, er litt rart. Men tviler på at en som hadde brutt seg inn ville gjort det kun for å skifte en bleie og så legge den igjen :P

Back
Topp