Det er det så absoluttJa, fælt på flere måter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det så absoluttJa, fælt på flere måter![]()
Så lenge det ikke gjør noe bryr jeg meg ikkeVet det. Tenkte på de kynnernegodt at er bra med knøtte iallefall
husker jeg hadde helt ekstremt med kynnere hele tiden :O
Endring på bevegelsene og kynnere. Første fikk jeg svar påGod ettermiddag
Hvorfor måtte du ringe føden?
Hun nevnte endring i bevegelser så fikk svar på detHvordan gikk det i dag??![]()
Får satse på at det går braHun nevnte endring i bevegelser så fikk svar på detmen glemte å nevne kynnere, er ikke så vonde da
![]()
Tror jeg må ha noe lettere i morgenDet hadde jeg ogsp
Ja, er ikke så lett å holde seg i ro da. Håper ikke formen ble dårligere av det.Kunne ikke være helti ro idag. Har en frøken som krever så sykt mye at jeg måtte bare ut å gå. For at hun skulle sove og være litt fornøyddet holdt til klokka 3. Siden da har vi hatt en meget misfornøyd jente egentlig :S
Skjønner den. Ikke lenge til fredag da❤Så lenge det ikke gjør noe bryr jeg meg ikkemen liker ikke å gå med det og nedpress 3 dager på rad... Han koser seg
på fredag får jeg hilse på han og håper alt bare er bra
![]()
Ble en veldig fin turHatt en fin tur?![]()
Hva skjer?Fy fillern ! Teite IKEA prosjekt....
Fy fillern ! Teite IKEA prosjekt....
Gjør nok detFår satse på at det går bra![]()
Jeg trodde ikke det. Kjente meg helt fin. Til akkurat nåJa, er ikke så lett å holde seg i ro da. Håper ikke formen ble dårligere av det.
NeiSkjønner den. Ikke lenge til fredag da❤
VeeldigDeilig med litt ekstra søvn![]()
Hvor langt er du på vei nå?Nei![]()
spent på hvor stor han har blitt
![]()
Hvorfor går du ikke bare å legger deg?Veeldignå sitter jeg av en eller annen grunn oppe å venter på gubben
haha klokka er ikke 21 å jeg er trøtt som ett laken
![]()
Huff det. Det var ikke braJeg trodde ikke det. Kjente meg helt fin. Til akkurat nånå venter jeg bare på at gubben skal bli ferdig på badet så jeg kan få hente meg smertestillende. Det er kommet noe tilbake :/
Du vet... telefon og spill på badet... ting tar tidHuff det. Det var ikke bra
Da håper jeg gubben er rask.