Skravletråd Mars!

Vet det. Tenkte på de kynnerne :) godt at er bra med knøtte iallefall:) husker jeg hadde helt ekstremt med kynnere hele tiden :O
Så lenge det ikke gjør noe bryr jeg meg ikke :) men liker ikke å gå med det og nedpress 3 dager på rad... Han koser seg ❤️ på fredag får jeg hilse på han og håper alt bare er bra :)

Kunne ikke være helti ro idag. Har en frøken som krever så sykt mye at jeg måtte bare ut å gå. For at hun skulle sove og være litt fornøyd :p det holdt til klokka 3. Siden da har vi hatt en meget misfornøyd jente egentlig :S
Ja, er ikke så lett å holde seg i ro da. Håper ikke formen ble dårligere av det.

Så lenge det ikke gjør noe bryr jeg meg ikke :) men liker ikke å gå med det og nedpress 3 dager på rad... Han koser seg ❤️ på fredag får jeg hilse på han og håper alt bare er bra :)
Skjønner den. Ikke lenge til fredag da❤

Får satse på at det går bra :)
Gjør nok det :) gyn har 3D så spent på om jeg får det på fredag. Skal til legen på torsdag. Skal høre om taxi ellers blir mormor med meg håper jeg :)

Ja, er ikke så lett å holde seg i ro da. Håper ikke formen ble dårligere av det.
Jeg trodde ikke det. Kjente meg helt fin. Til akkurat nå :( nå venter jeg bare på at gubben skal bli ferdig på badet så jeg kan få hente meg smertestillende. Det er kommet noe tilbake :/

Jeg trodde ikke det. Kjente meg helt fin. Til akkurat nå :( nå venter jeg bare på at gubben skal bli ferdig på badet så jeg kan få hente meg smertestillende. Det er kommet noe tilbake :/
Huff det. Det var ikke bra:(
Da håper jeg gubben er rask.

Back
Topp