Takkgratulerergleder meg til vi kan starte å feire dette sammen
nå er det ca 7 mnd til vi gifter oss
![]()
Ja, det er stas. Blir feiring med å male soverom i kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takkgratulerergleder meg til vi kan starte å feire dette sammen
nå er det ca 7 mnd til vi gifter oss
![]()
Nei kjempe tørrhoste og sier at hun fryser, så brygger nok på noeUff. Febersyk?god bedring
![]()
Vi kom nettopp hjem fra en trilletur i vårværetSå herlig! !
Håper resten av dagen blir like flott![]()
Begynner å bli noen år daTakkdet er 8 år
![]()
Det var godt å høreEr heldigvis bedre idag. Ikke helt smertefri, men takler det![]()
Det skjønner jeg godt! Jeg har visst ei skikkelig A-menneske jente jeghadde hun fått stått opp 4 er jeg sikker på hun hadde det
![]()
I dag har jeg pleiet bekkenet, for i kveld skal vi male.. hurra.Vi kom nettopp hjem fra en trilletur i vårværetmåtte droppe lammeskinnsposen
stakkars hun hadde svetter bort
Hva med deg? Hva skal du idag?
Ja, det gjør detBegynner å bli noen år da
Var dere lenge sammen før dere ble gift?
Er det stor aldersforskjell på dere da?Ja, det gjør detspesielt siden jeg kun er 27 år
![]()
1 år og 3 mnd. Feirer 10 år som kjærester senere i år![]()
Min er også sykFortsatt sykt barn her, så her ligger hun rett ut og slapper avFår prøve å varte hun opp så godt jeg kan
![]()
Å så deiligJippi. .. i dag har poden sovet hele natten og ser ut til at kolikken er historie . #bankibordet; )
Den nytes virkeligNyt sola
Her regner det litt i dag.
Det skal jeg ha !Ha en fin dag på jobb![]()
Ja men svar har jeg ikke fått.. men jakken ligger på postenÅ jade som opererte med annerledes størrelse?
Så bra. Var faktisk oppholds hele tida når jeg var ute i dag ogsåDen nytes virkelig
Ok så kjedeligBegynte stille og roligmen de påstår å ha gitt oss et viktig ark de ikke har gjort. Og da heller ikke gitt oss muligheten for å si vår mening da vi ikke viste om saken..
Ja kengubarnet er syktHa en fin dag på jobb
Er de syke? :/
Han er 6 år eldreEr det stor aldersforskjell på dere da?
StakkarsJa kengubarnet er sykt